Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای افاضلی آرزوی سلامتی می‌کنم و خیلی خوشحالم از بیمارستان مرخص شده است. تاریخ انتشار: 13:51 - 09 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۲۳۰

خبرگزاری میزان - ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابتدا برای افاضلی آرزوی سلامتی می‌کنم و خیلی خوشحالم از بیمارستان مرخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم خیلی زود کنار زمین او را ببینیم. ما بعد از تعطیلات خیلی بهتر شدیم و فقط در بازی با شاهین به هدف‌مان که سه امتیاز بود نرسیدیم. فکر می‌کنم دلیل آن هم گرمای هوا بود که خیلی روی تیم ما تأثیر داشت.

ادامه دارد ...

بیشتر بخوانید: کاشانی: از صادقی حمایت می‌کنیم/ هزینه کل تیم سایپا برابر یک بازیکن خارجی تیم بالای جدولی است

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی ابراهیم صادقی سایپا ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)

به تازگی عکسی از ژیلا صادقی در فضای مجازی منتشر شد و تیپ و استایل متفاوت او مورد توجه قرار گرفت. به نظر می‌رسد این تصویر در حاشیه یکی از سفرهای او به خارج از کشور گرفته شده است. چندی پیش این مجری با حضور در برنامه برمودا اظهار کرده بود که شهروند آمریکاست و شاید به آمریکا برگردد.

به گزارش برترین ها، این عکس ها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند و با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران رو به رو شده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • همان‌ها که موافق صیانت بودند، وارد مجلس آینده شده‌اند