Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@20:17:29 GMT

اعتبارات عمرانی اردبیل افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۳۵۹۱

اعتبارات عمرانی اردبیل افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان اظهار کرد: اهتمام نمایندگان اردبیل در مجلس در حمایت و تقویت پروژه های عمران شهری مشهود است و در این مدت کوتاه هر سه نماینده با جدیت پیگیری‌های لازم را در این حوزه انجام دادند.

وی با قدردانی از این حمایت‌ها و پیگیری‌های جدی خاطرنشان کرد: با دسته‌بندی و ارزیابی طرح‌های اولویت‌دار شهرداری نیز تلاش می‌کند تا به این حسن نیت و همکاری منتخبین مجلس یازدهم پاسخی مثبت دهد که به یقین با جذب این اعتبارات از فصل کاری بهترین استفاده را خواهیم کرد تا طرح‌ها و پروژه‌ها به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اردبیل خروجی این کارها را افزایش رضایتمندی مردم در بهبود زندگی و رفاه شهروندان دانست و بیان کرد: در دو هفته اخیر نشست‌های متعددی را با مسئولان کشوری انجام دادیم تا چندین پروژه عمران شهری به ویژه پل قدس به سرانجام برسد.

لطف‌اللهیان به روند احداث پل قدس از سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: در آن مقطع اعتبار عمرانی شهرداری اردبیل ۱۰۰ میلیارد تومان بود که نیمی از این منابع برای احداث پل قدس اختصاص یافته بود تا به سرعت این پروژه جمع‌بندی شود.

وی ادامه داد: فاز اول پل قدس در سال ۹۶ به سرانجام رسید اما در دو سال گذشته با افزایش قیمت رخ داده در خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز این پروژه به مشکل مالی برخورد تا اخیرا ۴۵ میلیارد تومان برای این پروژه تزریق شد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در کنار تامین این اعتبار به شکل اوراق یک و دو ساله انتظار می‌رود ۳۶ میلیارد تومان نیز از محل سفر رئیس جمهور اختصاص یابد تا با ۸۱ میلیارد تومان بخش عظیمی از این پروژه به سرانجام برسد.

لطف‌اللهیان اظهار کرد: اهمیت این پروژه به حدی است که در سال‌های گذشته نیمی از اعتبارات عمرانی شهرداری به احداث و تکمیل پل قدس اختصاص یافت و قطعا با تامین منابع دولتی پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

46

کد خبر 1416055

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل میلیارد تومان پل قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد