Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:12:11 GMT

طرح آمایش آب محور در استان قزوین با جدیت دنبال شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۳۸۹۸

طرح آمایش آب محور در استان قزوین با جدیت دنبال شود

هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در نشست شورای حفاظت منابع آبی استان که با حضور جمعی ازمسوولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه موضوع آب یک موضوع فراملی و فرا استانی است، افزود: در شرایطی که با کمبود و بحران آب مواجه هستیم باید بسرعت با عزم ملی و همگانی  برای رفع مشکلات تلاش کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالی پور حفاظت از منابع آب استان را کاری فرا بخشی عنوان و تاکید کرد: حفاظت از این نعمت خدادادی محدود به یک دستگاه یا بخش نیست و فرمانداران، ‌مسوولان اجرایی و مردم باید همت کنند.
وی با اشاره به سند آمایش سرزمینی  اظهار داشت : بر اساس این سند و اجرای آن مسیر توسعه‌ای استان مشخص و مزیت‌های نسبی، امکانات بالقوه و منابع موجود در هر نقطه‌ای شناسایی و بر اساس آن برنامه‌ریزی و تصمیم گیری می‌شود.
جمالی پور با بیان اینکه سند آمایش سرزمینی با محوریت آب قدرت مانور برای برنامه‌ریزی افزایش می‌دهد ، افزود: اگر سند دقیقی در رابطه با دشت قزوین تهیه شود می‌توان تصمیمات بهتری برای کشت محصولات کشاورزی گرفت.
وی فرونشست زمین  به‌ویژه زمین‌های کشاورزی در سطح استان را  تهدید جدی  دانست و افزود:  تا دیر نشده باید برای توقف این بحران چاره‌اندیشی کرد.
این مسوول با تاکید بر انسداد چاه‌های غیرمجاز  خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در این زمینه فعال است و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید با جدیت در این مهم  همراهی داشته باشند.
جمالی پور خواستار کاهش و بهینه سازی مصرف آب در بخش کشاورزی  شد و افزود: بخش عمده مصرف آب در بخش کشاورزی به اصلاح الگوی مصرف نیاز دارد.
وی یاد آور شد : امیدواریم با  استفاده بهینه از منابع آبی در بخش کشاورزی و اجرای طرح های تعادل بخشی و توسعه آبیاری مدرن بتوانیم نیازهای آبی استان را برطرف کنیم.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا آب و فاضلاب استان قزوین هدایت الله جمالی پور استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا آب و فاضلاب استان قزوین استانداری قزوین تغییرات آب و هوا آب و فاضلاب استان قزوین استانداری قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین