Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که با حضور نمایندگان مجلس برگزار شد، گفت: اهتمام نمایندگان اردبیل در مجلس در حمایت و تقویت پروژه‌های عمران شهری مشهود است و در این مدت کوتاه هر سه نماینده با جدیت پیگیری‌های لازم را در این حوزه انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با قدردانی از این حمایت‌ها و پیگیری‌های جدی افزود: با دسته‌بندی و ارزیابی طرح‌های اولویت‌دار شهرداری نیز تلاش می‌کند تا به این حسن نیت و همکاری منتخبین مجلس یازدهم پاسخی مثبت دهد که به یقین با جذب این اعتبارات از فصل کاری بهترین استفاده را خواهیم کرد تا طرح‌ها و پروژه‌ها به سرانجام برسد.

شهردار اردبیل خروجی این کار‌ها را افزایش رضایتمندی مردم در بهبود زندگی و رفاه شهروندان دانست و بیان کرد: در دو هفته اخیر نشست‌های متعددی را با مسئولان کشوری انجام دادیم تا چندین پروژه عمران شهری به ویژه پل قدس به سرانجام برسد.

لطف‌اللهیان به روند احداث پل قدس از سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: در آن مقطع اعتبار عمرانی شهرداری اردبیل ۱۰۰ میلیارد تومان بود که نیمی از این منابع برای احداث پل قدس اختصاص یافته بود تا به سرعت این پروژه جمع‌بندی شود.

او ادامه داد: فاز اول پل قدس در سال ۹۶ به سرانجام رسید، اما در دو سال گذشته با افزایش قیمت رخ داده در خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز این پروژه به مشکل مالی برخورد تا اخیرا ۴۵ میلیارد تومان برای این پروژه تزریق شد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در کنار تامین این اعتبار به شکل اوراق یک و دو ساله انتظار می‌رود ۳۶ میلیارد تومان نیز از محل سفر رئیس جمهور اختصاص یابد تا با ۸۱ میلیارد تومان بخش عظیمی از این پروژه به سرانجام برسد.

پل قدس تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد

لطف‌اللهیان اظهار کرد: اهمیت این پروژه به حدی است که در سال‌های گذشته نیمی از اعتبارات عمرانی شهرداری به احداث و تکمیل پل قدس اختصاص یافت و قطعا با تامین منابع دولتی پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

او به تعیین تکلیف باغ شریعت و پادگان ارتش نیز اشاره و بیان کرد: امیدواریم با حداکثر حفظ شرایط موجود و کاربری‌های عمومی این دو مکان به شهرداری واگذار شود تا طرح‌های متعدد در این دو محل عملیاتی شود.

شهردار اردبیل از امضای تفاهمنامه با قرارگاه خاتم‌الانبیاء با هدف تامین ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمران شهری گفت: با تصویب نهایی شورای شهر تا دو هفته آینده انعقاد تفاهمنامه بین شهرداری و قرارگاه خاتم‌الانبیاء در اردبیل انجام خواهد شد.

لطف اللهیان بودجه امسال شهرداری را ۵۸۰ میلیارد تومان و منابع تزریقی دولتی را نیز به همراه ۵۰۰ میلیارد تومان سهم قرارگاه خاتم‌الانبیاء یادآور شد و بیان کرد: امسال تا دو برابر سال‌های گذشته اعتبارات عمران شهری افزایش یافته و ما قادر به تکمیل بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها خواهیم بود.

او در مورد سکونتگاه‌های غیررسمی و بهسازی بافت فرسوده گفت: شهرداری تا ۸۰ درصد در صدور پروانه و عوارض در این مناطق تخفیف می‌دهد تا ساخت و ساز به شکل ایمن در این مناطق اتفاق بیفتد.

شهردار اردبیل افزود: امیدواریم در مقابل این تخفیف بی‌سابقه از طرق منابع دولتی شهرداری‌ها مورد حمایت قرار گیرند تا در این اوضاع سخت اقتصادی مجموعه شهرداری با مشکلات و تنگنا‌های مالی روبرو نشوند.

لطف اللهیان تصریح کرد: از محل ماده ۲۳ هیچ مبلغی نصیب شهرداری نمی‌شود که امیدواریم با پیگیری نمایندگان اردبیل در مجلس شهرداری‌ها نیز از این محل منتفع شوند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتبارات عمرانی عمران شهری احداث پل شهرداری اردبیل میلیارد تومان شهردار اردبیل لطف اللهیان عمران شهری پروژه ها پل قدس طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال