Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@05:03:51 GMT

یوونتوس از پیراهن فصل آینده‌اش رونمایی کرد + عکس

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۴۰۱۹

یوونتوس از پیراهن فصل آینده‌اش رونمایی کرد + عکس

بانوی پیر از پیراهنی که فصل آینده در بازی‌های خانگی‌اش به تن خواهد کرد رونمایی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس از پیراهن جدیدش برای بازی‌های خانگی فصل آینده رونمایی کرد.

در پیراهن‌های تولیدی شرکت آدیداس برای فصل 21-2020 برخلاف پیراهن فعلی بیانکونری، راه‌راه و دارای نواه‌های سیاه و سفید سنتی بانوی پیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح پیراهن جدید یوونتوس با پیراهن‌های راه‌راه قدیمی این تیم کمی متفاوت است و در لابلای نوار‌های سیاه آن نیز خطوط عموی سفید رنگی دیده می‌شود.

در همین حال بانوی پیر از پیراهن دومش برای بازی‌های خارج از خانه فصل آینده هم رونمایی کرد که این پیراهن به رنگ زرد و دارای دور یقه و نوارهای عموی آبی رنگ در سر شانه و طرفین است.

انتظار می‌رود که بانوی پیر در آخرین بازی خانگی‌اش در این فصل سری A که شنبه هفته آینده مقابل رم است، با پیراهن جدیدش به میدان برود.

سری A| یوونتوس در خانه کالیاری تن به شکست داد/ پیروزی رم در ماراتن گلزنی با تورینو

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A یوونتوس بیشتر بخوانید... ساری: لازم باشد تیم زیر ۲۳ سال باشگاه را به میدان می‌فرستم/ رونالدو خودش خواست بازی کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ساری: لازم باشد تیم زیر ۲۳ سال باشگاه را به میدان می‌فرستم/ رونالدو خودش خواست بازی کند واژه های کاربردی مرتبط سری A یوونتوس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مهرداد پولادی به تیم دسته‌دومی قطر پیوست ۲ تصویب نحوه سهمیه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا در AFC ۳ کاوه رضایی در انتظار بازگشت به تیم سابقش ۴ نه سردار آزمون از زنیت می‌رود و نه جیوبا ۵ سری A| یوونتوس در خانه کالیاری تن به شکست داد/ پیروزی رم در ماراتن گلزنی با تورینو ۶ میراسماعیلی: از خانواده تکواندو و کشتی خواهش می‌کنم به اختلاف ساعی و سوریان دامن نزنند/ خیلی‌ها دوست داشتند کمیسیون را وارد حاشیه کنند ۷ تصمیم کادر فنی تیم‌های ملی کشتی برای مسابقات جهانی چیست؟/ انتخاب یا انتصاب؟ ۸ ساری: لازم باشد تیم زیر ۲۳ سال باشگاه را به میدان می‌فرستم/ رونالدو خودش خواست بازی کند مهمترین اخبار ورزشی لطیفی: پیشکسوتان از فرهاد مجیدی حمایت کنند/ او در پیچ مهم مربیگری‌اش است صادقی: در لیگ برتر می‌مانیم و جایگاه‌مان را هم بهتر می‌کنیم تصمیم کادر فنی تیم‌های ملی کشتی برای مسابقات جهانی چیست؟/ انتخاب یا انتصاب؟ ناظم‌الشریعه: اگر کویت میزبان قهرمانی آسیا شود، بهتر است/ بازیکنان از شرایط ایده‌آل دور هستند مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می کنیم رئیس جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم گفتگوی اختصاصی| سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر: اگر زندانیان ما آزاد نشوند مذاکره نمی‌کنیم خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A یوونتوس سری A یوونتوس بانوی پیر فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم

24 سال پیش در چنین روزی، آلوارو رکوبا با این سوپرگل دیدنی دروازه پروجا را باز کرد.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم