Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور فاز اول دانشگاه صنعتی شیراز در فاز دوم شهر صدرا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس از شیراز،  رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین بهره‌برداری از فاز نخست دانشگاه صنعتی شیراز بیان کرد: با احداث سایت جدید دانشگاه صنعتی شیراز، شهر صدرا جذابیت بیشتری خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر نوبخت ادامه داد: دانشگاه در وضعیت ناتمام است و روند کار باید تا انتها، باکیفیت صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: مراحل تکمیل و نحوه هزینه‌کرد دانشگاه را بدون دغدغه پیگیری کنید تا هر چه سریع‌تر به مطلوب دست یابید.

رئیس دانشگاه صنعتی شیراز نیز در این مراسم با اشاره به پیشینه این دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی شیراز در سال ۸۳ در مکان دانشکده صنعت الکترونیک دانشگاه شیراز احداث شده و با دارا بودن ۱۵۰۰ دانشجوی ارشد و دکتری و رویکرد تحصیلات تکمیلی به فعالیت خود ادامه داده است.

 علویان مهر اظهار داشت: عملیات احداث سایت جدید دانشگاه صنعتی شیراز با مساحت ۱۲۰ هکتار از سال ۸۵ آغاز شده است و هم اکنون دو دانشکده به طور کامل، آماده بهره‌برداری بوده و مابقی به مرور تکمیل خواهد شد.

 وی با اشاره به رشد مطلوب دانشگاه صنعتی شیراز در حوزه علمی و پژوهشی گفت: دانشگاه صنعتی شیراز با عملکرد خوب در حوزه علمی و پژوهشی جز ۱۵۰ دانشگاه برتر آسیا, ۱۵۰ دانشگاه برتر جوان دنیا و ۶۰۰ دانشگاه برتر دنیا است.
این استاد دانشگاه با ذکر اینکه دانشگاه صنعتی شیراز در حال حاضر ۱۰۵ عضو هیئت علمی دارد، اظهار داشت: با حضور اساتید نخبه و توانمند، در تلاش هستیم دانشگاه را به سمت نسل سوم و دانشگاه کارآفرین  پیش ببریم.

وی با بیان اینکه حل معضلات صنعت جنوب کشور و استان دلیل احداث این دانشگاه بوده، بیان کرد: قراردادهای بسیاری با صنایع مختلف داشته ایم که دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور و استان داشته است.

رئیس دانشگاه صنعتی شیراز گفت: یک پرتابل آموزشی برای وزارت آموزش و پرورش در دست انجام است که حدفاصل عیدقربان تا غدیر رونمایی خواهد شد.

علویان مهر اضافه کرد: هم‌افزایی این پرتال و نرم افزار شاد موجب خواهد شد تا دانش‌آموزان در اول مهر ماه با مشکلات کمتری به تحصیل علم بپردازند.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت شیراز دانشجویان علویان مهر دانشگاه صنعتی شیراز فارس نوبخت دانشگاه صنعتی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باحضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع وبا زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

 موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیّر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

درمانگاه دارای چاه عمیق آب شُرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد وداروخانه می باشد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان