Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تهیه کننده سریال دخترم‌نرگس گفت: عوامل حرفه‌ای در سریال‌های پایتخت مورد استفاده قرار می‌گیرند اما در ارومیه از عوامل بومی استفاده شده و در رقابتی که میان سریال‌های ساخته شده در تهران و ارومیه ایجاد شد، سریال دخترم نرگس موفق بود. - اخبار استانها -

داود سلیمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه سریال "دخترم نرگس" پربیننده‌ترین سریال صدا و سیما از نظر مخاطبان در تیرماه لقب گرفت اظهار داشت: این اتفاق مهم بسیار قابل قبول و ارزشمند بود چون سایر سریال‌ها در پایتخت و با امکانات فراوان و بازیگران چهره و شناخته شده تولید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تهیه کننده سریال دخترم‌ نرگس گفت: همچنین عوامل حرفه‌ای در سریال‌های پایتخت مورد استفاده قرار می‌گیرند اما در ارومیه از عوامل بومی استفاده شده و بنابر این در رقابتی که میان سریال‌های ساخته شده در تهران و ارومیه ایجاد شد سریال دخترم نرگس به موفقیت رسید.

وی با تاکید  بر اینکه هر اثر تولیدی در کار فرهنگی از نقاط ضعف و قوت برخوردار است تصریح کرد: مخاطبان سریال دخترم نرگس، عواملی مانند ضعف دیالوگ، ضعف بازیگردانی، اشکالات مربوط به راکورد لباس و تدوین را از نقاط ضعف این سریال عنوان کردند.

چرا "دخترم نرگس" سریال‌های تهرانی را پشت سر گذاشت؟/ داستان‌گویی روان و معماهای بجاسریال« دخترم نرگس» همزیستی مسالمت‌آمیز اقوام و ادیان آذربایجان‌غربی را دنبال می‌کند

سلیمان‌پور افزود: همچنین نقاط قوت سریال دخترم نرگس از نظر مخاطبان حضور بازیگران چهره، به تصویر کشیدن زیبایی‌های آذربایجان‌غربی به ویژه ارومیه و ابراز رضایت بسیار مخاطبان از تیراژ پایانی بوده است.

 تهیه کننده سریال دخترم‌ نرگس گفت: از سوی دیگر پرداکشن قوی و عظیم سریال از حیث انفجار در بمباران‌های ارومیه و سردشت، تعدد بازیگران و معمایی بودن روایت توانست رضایت مخاطبان را به خود جلب کند.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT1 بیشتر بخوانید... "‌معراجی‌ها" جای "دخترم نرگس" را گرفت/ "پس از آزادی" به محرم می‌‌رسد؟ چرا "دخترم نرگس" سریال‌های تهرانی را پشت سر گذاشت؟/ داستان‌گویی روان و معماهای بجا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... "‌معراجی‌ها" جای "دخترم نرگس" را گرفت/ "پس از آزادی" به محرم می‌‌رسد؟ چرا "دخترم نرگس" سریال‌های تهرانی را پشت سر گذاشت؟/ داستان‌گویی روان و معماهای بجا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد ۲ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۳ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۴ مدرس‌خیابانی: افزایش صادرات غیرنفتی از راهکارهای جهش تولید است ۵ دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۶ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم ۷ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۸ کاهش محسوس دما و احتمال سیلاب در گیلان/ شالیکاران مراقب محصولات خود باشند مهمترین اخبار استانها خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم معاون وزیر صمت: شاهد توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف مازندران هستیم آتش‌سوزی ۲ روزه در مراتع طرهان؛ بالگرد اعزام شود مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می کنیم رئیس جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم گفتگوی اختصاصی| سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر: اگر زندانیان ما آزاد نشوند مذاکره نمی‌کنیم خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی سریال دخترم نرگس سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه