Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگترین شهرک صنعتی استان در بهشهر ،گفت: شرق مازندران قطب توسعه صنعتی شمال کشور می‌شود.
او افزود: یکی از ویژگی‌های شرکت شهرک صنعتی مازندران داشتن شهرک‌ها و نواحی با تعدد فراوان و در وسعت کم بوده که این امر، هزینه تمام شده را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی گفت: بهترین راه حل و استراتژی جهت توسعه شهرک‌های صنعتی مرغوب، ایجاد شهرک‌های صنعتی بزرگ است تا واحد‌های بزرگی مانند فولاد جذب شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: احداث شهرک صنعتی بهشهر از سال ۹۵ پیگیری شد و اولویت نخست شرکت شهرک‌های صنعتی بوده و در این زمینه خسارتی به منابع طبیعی، جنگل و حتی اراضی مردمی وارد نشد و هزار و ۵۰ هکتار در شرق استان شامل ۷۰۰ هکتار در بهشهر و ۳۰۰ هکتار در گلوگاه اختصاص یافت که با توجه به ایجاد منطقه آزاد در شرق استان، بتوانیم سرمایه‌گذاران بزرگ را جمع و قطب صنعتی را کامل کنیم.
موسوی گفت: در فاز نخست، ۲۰۰ هکتار آماده‌سازی و بستر برای استقرار واحد‌های تولیدی فراهم می‌شود.
او با اشاره به اینکه افزایش قیمت‌ها و تأمین اعتبارات در اجرای زیرساخت شهرک‌ها تأثیرگذار است،افزود: با تأمین اعتبارات مورد نیاز از سوی سازمان برنامه و بودجه و همچنین تأمین برخی از منابع از محل منابع داخلی، عملیات اجرایی را آغاز می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، شرط اصلی حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط همدلی و همزبانی و انسجام درونی است که باید در این مسیر با همبستگی کامل گام برداریم.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی مازندران منابع طبیعی صنعت و معدن مازندران شرکت شهرک های صنعتی صنعتی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل