Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اشنویه در حاشیه کلنگ‌زنی این طرح در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ساختمان با زیربنای ۴۶۲ متر مربع در ۲ طبقه  احداث می‌شود و مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده برای احداث آن ۱۳ میلیارد ریال است که همه این مبلغ از سوی خیّران تعهد شده ‌است.

عبدالسلام مام‌عزیزی گفت: در طبقه اول این ساختمان واحدهای سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی و اتاق پزشک و در طبقه دوم نیز واحد سنجش تراکم استخوان، رادیوگرافی، ماموگرافی، سونوگرافی و واحدهای اداری طراحی شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اشنویه تاکید کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این مرکز تمامی نیازهای این شهرستان در این حوزه به طور کامل رفع شده و دیگر نیازی به مراجعه شهروندان به مرکز استان و یا سایر شهرستان‌های همجوار نیست.

وی با بیان اینکه بیمارستان جدید ۶۴ تختخوابی این شهرستان نیز از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های جراحی، زنان و زایمان، اورژانس، دیالیز، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، سه اتاق عمل، آزمایشگاه، درمانگاه تخصصی، کودکان، داخلی، جراحی عمومی و قلب خواهد بود.

مام‌عزیزی افزود:: این بیمارستان از ۶۴ تختخواب به ۸۱ تختخواب ارتقا یافته و دارای سه اتاق عمل است که با افتتاح آن شاخص‌های بهداشت و درمان در این شهرستان ارتقا خواهد یافت.

شهرستان ۷۵ هزار نفری اشنویه در حال حاضر دارای یک بیمارستان ۲۵ تختخوابی است که ۱۲ پزشک متخصص در آن در حال فعالیت هستند.

تمامی خانوارهای روستایی در این شهرستان هم‌اکنون تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی این شبکه قرار دارند و ۲۸ خانه بهداشت در روستاهای این شهرستان در حال ارایه خدمات پزشکی و درمانی هستند.

پنج مرکز بهداشتی درمانی شهری روستایی، بیمارستان نبی اکرم (ص) و کلینیک تخصصی سینا در حوزه بهداشت و درمان اشنویه هم‌اکنون در این شهرستان فعال هستند.

اشنویه در جوار مرزهای ترکیه و عراق و در ۷۳ کیلومتری ارومیه مرکز استان آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی اشنویه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اشنویه بهداشت و سلامت آذربایجان غربی اشنویه بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان