Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد خوش قلب روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران رامسر با اشاره به بودجه ۶۲ میلیارد تومانی شهر رامسر در سال ۹۹ گفت: ساخت پل ارتباطی در لات محله، جداره سازی رودخانه های سطح شهر به ویژه صفارود، ساخت کانال هدایت اب های سطحی و لوله گذاری برای هدایت اب های سطحی در شهر رامسر با این اعتبارات دولتی اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ساخت پل در منطقه لات محله رامسر گفت :‌ این پل به منظور باز شدن گره ترافیکی این منطقه و با اعتبار پنج‌میلیارد تومان ساخته می شود.

وی با بیان انکه این پل، منطقه لات محله را به لپاسر متصل می کند گفت: ساخت این پل کمک می کند تا بار ترافیکی ایجاد شده در منطقه لات محله که به دلیل تردد مسافران و گردشگران در مسیر رفت و برگشت ییلاق جواهرده در داخل شهر کاهش دهد.

خوش قلب با بیان انکه پیمانکار ساخت این پل از روز گذشته در این مکان مستقر شده و اماده عملیات اجرای ساخت پل است افزود : طول این پل ۵۲ متر و عرض سواره ان ۱۱ متر است که احتساب  یک و نیم متر پیاده رو از هر طرف به ۱۴ متر می رسد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به سیل های مخرب سال های گذشته در رامسر و ابگرفتگی معابر گفت: در حال حاضر چهار نقطه حساس و ابگیر در سطح شهر وجود دارد که با اختصاص یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین یک میلیارد و ۱۰۰ تومان از اعتبار داخلی شهرداری، عملیات اجرایی ساخت کانال هدایت ابهای سطحی در چهار فاز انجام می شود.

شهردار رامسر همچنین با اشاره به اهمیت جداره سازی رودخانه ها در فصل باران های شدید گفت: برای جلوگیری از تخریب های ناشی از سیلاب نیز جداره سازی رودخانه سطح شهر به ویژه صفارود با اعتبار استانی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع است به مناقصه گذاشته شد، بعلاوه اینکه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از اعتبار داخلی شهرداری نیز برای تکمیل این  تخصیص می یابد.

وی در ادامه افزود: همچنین در برای لوله گذاری هزار متر برای هدایت اب های سطحی یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار های استانی برای اجرای این پروژه اختصاص داده شد و خرید لوله های نیز بر عهده شهرداری گذاشته شد، اما به دلیل انکه شهرداری رامسر در ان زمان مشکلات مالی داشت لوله ها را نخرید که دور جدید لوله ها به طور کامل خریداری شد که عملیات ان به وسیله پیمانکار انجام می شود.

به گفته خوش قلب همچنین احداث دیواره داخلی رودخانه چالدره به طول ۳۳ متر با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان، ۱۸ هزار متر مربع اسفالت سطح شهر ،احداث برید های عرضی در رودخانه صفارود با هماهنگی امور اب با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خرید ماشین به هزینه ۷۴۰ میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری رامسر بخشی دیگر از اقدامات مهم این نهاد در راستای خدمات شهری به شهروندان بوده است.

وی همچنین لایروبی تمامی رودخانه ها با هدف جلوگیری از پیامد های ناشی از سیل تا پایان شهریور را از دیگر اقدامات این نهاد خواند و افزود: همچنین از زمان شیوع ویروس کرونا ۱۴ هزار لیتر مواد ضد عفونی و گند زدایی را به طور روزانه در سطح شهر از سوی نیروهای شهرداری صورت گرفت.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد.

برچسب‌ها مازندران رامسر کارآمدی دولت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران رامسر کارآمدی دولت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مازندران رامسر کارآمدی دولت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور میلیون تومان لات محله هدایت اب سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

به گزارش ایسنا، استاندار آذربایجان شرقی نیز اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده را به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه سال جاری منوط کرد. 

مالک رحمتی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد فوق الذکر به بهره برداری برسد. 

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

جاده فعلی ایلخچی در مسیر تبریزـ آذرشهر  با ۵۲ هزار تردد خودرویی در شبانه‌روز پرترددترین محور ارتباطی استان بعد از آزاد راه شهید کسایی است.

با توجه به موقعیت شهر ایلخچی در مسیر شریان ارتباط اصلی استان‌های آذربایجان شرقی ـ آذربایجان غربی و کردستان و از طرفی استقرار صنایع و کارخانه‌ها از جمله شهرک‌های صنعتی موجود در منطقه، ترافیک فزاینده بین شهری در مسیر تبریز ـ آذرشهر را افزایش داده و در شهر ایلخچی ایجاد گره ترافیکی سنگینی را در طول شبانه روز موجب می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی