Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@23:09:03 GMT

دریان‌نو دیگر قنات ندارد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۴۶۵۴

دریان‌نو دیگر قنات ندارد

همشهری آنلاین/زهرا کریمی: «سید مجید متولیان» دبیر شورایاری محله دریان‌نو از قناتی که دیگر اثری از آن در محله‌اش نیست چنین تعریف می‌کند: «تا همین چند سال پیش قبل از آنکه برج‌های دریان‌نو جای باغ بزرگ، سرسبز و پر از پرنده را بگیرد قناتی در آن باغ بود معروف به قنات دریانی.

اما حدود 5 سال پیش بانک ملت این باغ را خریداری کرد و برج‌های بلند را ساخت و روی قنات هم پوشاندند و تنها یادگار از آن زمان درخت‌های چنار قطور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از وقتی ساختمان‌سازی منبع درآمد شد به دنبال ساخت مجتمع‌ها یکی یکی ویلاهای پر درخت این محله هم جایشان را به آپارتمان‌ها دادند.» متولیان از بلاهای تغییر سبک زندگی در پایتخت می‌گوید: «این تغییر سبک زندگی در محله‌های منطقه، ما را از شنیدن صدای آب زلال و جاری قنات و درختان تنومند و سبز محروم کرد و حالا تا چشم کار می‌کند برج می‌بینید و آپارتمان. گاهی باور نمی‌کنم اینجا همان محله سرسبز و زیباست.»

کد خبر 535516

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که با حضور مدیرامور آب و فاضلاب ماکو، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و مدیر کنترل کیفیت آب دانشگاه علوم و پزشکی آذربایجان غربی برگزار شد، کیفیت آب شرب شهرستان ماکو و روستا‌های تابعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه همچنین وضعیت بهداشت و ایمنی فاضلاب آپارتمان‌های مساکن مهر و ملی و تعدادی از ادارات و مراکز از جمله کشتارگاه، اداره زندان و آپارتمان‌های مساکن مهر ۲۸۸ واحدی و آپارتمان‌های آسمان ماکو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تمهیدات لازم جهت هر چه بهتر شدن بهداشت آب و ایمنی فاضلاب آنها انجام شود.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • احیا و مرمت قنات مدوئیه
  • بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع