Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@07:43:28 GMT

اجرای 30 عنوان برنامه به مناسبت اعیاد ذی‌الحجه در یزد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۴۸۵۱

اجرای 30 عنوان برنامه به مناسبت اعیاد ذی‌الحجه در یزد

عباس ملازینلی از تدارک 30 عنوان برنامه در اعیاد ذی‌الحجه در یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عباس ملازینلی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا؛ از اجرای 30 عنوان برنامه توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ایام عید قربان تا عید مباهله خبر داد و گفت: شیوع ویروس کرونا تغییراتی را در ساختار برنامه های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرده اما  این شرایط فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای عرضه  این قبیل برنامه  به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اعیاد پیش رو ابراز داشت: با توجه به اهمیت اعیاد قربان، غدیر و مباهله برنامه های متعددی را با هدف افزایش نشاط اجتماعی تدوین و به اجرا درخواهیم آورد.

وی  تاکید کرد: اقدام ویژه ای که امسال صورت گرفته این است که برخلاف سال های گذشته که بعد از عید غدیر شهرداری برای استقبال از ماه محرم آماده می شد تصمیم گرفتیم از 18 ذالحجه تا 24 این ماه که روز مباهله است نیز در امتداد غدیر سلسله جشن هایی را برگزار کنیم.

برنامه های ایام عید قربان تا مباهله

ملازنیلی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی با معرفی کتاب «روی دست آسمان» با موضوعیت غدیرخم در فضای مجازی اظهار داشت:  انتشار طرح های مختلف اینفوگرافی با مباحث غدیر، قربان و مباهله ،توزیع بسته های فرهنگی بین نوجوانان با پیام غدیر، برگزای مسابقه شاد و مفرح علاوه تر و پخش آن در فضای مجازی، آذین بندی معابر شهر با پرچم های متبرک به نام امیرمومنان(ع)، برگزاری مسابقه قرآنی در فضای مجازی با عنوان «سقا»،نورافشانی در بیش از 15 نقطه شهر،نورافشانی و نورپردازی ویژه امیرچقماق از عید غدیر به مدت چهار روز همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع،رژه کاروان های شادی در مناطق شهر بدون توقف همراه با اجراهای برنامه هایی نظیر مداحی و مولودی خوانی،انتشار تصاویرپویش اطعام علوی در فضای مجازی،افتتاح خانه ورزش محمود آباد،اهتزار بالن در 5 نقطه شهر، برپایی 50 ایستگاه فرهنگی با محوریت مساجد،حضور دسته های شادی در 5 نقطه شهر، برگزاری پویش  خانواده علوی و پرداخت وام ویژه در قالب ازدواج علوی به عنوان برنامه های این ایام در نظر گرفته شدند.

راه اندازی پویش خانواده غدیری در ایام عید غدیر

رئیس ستاد مبشر غدیر یزد تصریح کرد: دو برنامه خاص  ما یکی وام ازدواج علوی است که به زوجینی که در فاصله عید قربان تا مباهله اقدام به ازدواج کنند تعلق می گیرد و دوم پویش خانواده غدیری است که خانواده های یزدی می توانند به هر شکلی که می توانند از پختن یک کیک گرفته تا یک برپایی جشن خانوادگی اعضای یک خانواده، روز عید غدیر را جشن گرفته  و تصاویر آن را به صورت فیلم یا عکس از طریق ادمین کانال به نشانی «یزدفرهنگ» ارسال کرده که به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

اهتزاز بزرگترین پرچم منقش به نام امیر مومنان در میدان امام علی (ع) یزد

ملازینلی همچنین از اهتزاز بزرگترین پرچم منقش به نام مبارک حضرت علی (ع) در میدان امام علی (ع) یزد خبر داد و گفت: با رایزنی هایی که با آستان قدس انجام دادیم این پرچم چند روز قبل از عید غدیر در حرم رضوی به اهتزازدر امده و پس از تبرک به یزد برگردانده خواهد شد.

توزیع دستگاه های «سی دی خوان» در مناطق حاشیه شهر

ملازینلی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برنامه های خاصی را برای خانواده های مستقر در مناطق حاشیه شهر داریم اظهار داشت: در برنامه های امسال بسته های فرهنگی مبتنی بر اطلاعاتی در باب غدیر به خانوارهای حاشیه شهرها که بخشی از آنان از خانواده های اهل تسنن هستند اهدا می شود ضمن اینکه بر اساس درخواست آموزش و پرورش تعداد زیادی دستگاه های «سی دی خوان» جهت آموزش های درسی دانش آموزان این مناطق که به فضای مجازی دسترسی ندارند تهیه و توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ح

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فضای مجازی عنوان برنامه عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است