Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:33:55 GMT

میانگین سن ازدواج دختران هرمزگانی بالا رفته است

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۵۱۷۴

میانگین سن ازدواج دختران هرمزگانی بالا رفته است

گروه استان‌ها-طبق آماری که از سوی اداره‌کل ثبت احوال استان هرمزگان در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است هرمزگان در جایگاه بیستم ازدواج در کشور ایستاده، میانگین سن ازدواج دختران بالاتر رفته و میزان موالید نیز کاهش نسبی داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، طبق آمارهای اعلام‌ شده از سوی اداره کل ثبت احوال هرمزگان، میزان ولادت نوزاد در سال گذشته کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه سرپرست اداره کل ثبت احوال هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در سال 98 تعداد ولادت‌های ثبت شده 34 هزار و 714 مورد بوده است.

راشد رشیدی در زمینه آمار ازدواج تصریح کرد: سال گذشته 11 هزار و 524 مورد ازدواج ثبت شده که هرمزگان در کل موارد ثبت شده ازدواج در کشور رتبه بیستم را دارد.

برخی بانک‌های لرستان در پرداخت وام ازدواج عملکرد ضعیفی دارندگزارش| انتظار 15 ساله جوانان برای اجرای قانون تسهیل ازدواج ادامه داردگزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟

وی پیرامون آمار طلاق افزود: سال گذشته نیز، 2 هزار و 922 رویداد طلاق در استان ثبت شده که از این حیث هرمزگان رتبه بیست و هشتم در کشور را دارد.

سرپرست اداره کل ثبت احوال هرمزگان، خاطرنشان کرد: میانگین سن ازدواج مردان در استان 26.4 سال و زنان 22.5 سال است و میانگین سن طلاق مردان در استان 34‌.8 و زنان 30.4 سال است.

در سال 97 طبق گفته مدیرکل وقت اداره کل ثبت احوال هرمزگان، 37 هزار و 934 ولادت در استان ثبت شده بود که نشان دهنده کاهش بیش از 3 هزار نفری ولادت در سال 98 است.

داوید صادقی همچنین میانگین سن ازدواج هرمزگان در سال 97 را در مردان 26 سال و زنان 20 سال اعلام کرد که افزایش جزیی سن ازدواج در مردان و نیز افزایش چشمگیر آن در زنان را نشان می‌دهد.

البته طبق آمار اعلام شده از سوی سازمان ثبت احوال در سال 97 و 8، در کشور میانگین سن دامادها 27.5 سال و میانگین سن عروس‌ها 23.4 سال در نخستین ازدواج بوده است که در مجموع هرمزگان میانگین سنی کمتری در ازدواج دارد.

انتهای پیام/868/ح

R7555/P/S6,58/CT7 بیشتر بخوانید... گزارش|تزریق سبک و سیاق اینستاگرامی برای ازدواج جوانان / رواج تمرکزگرایی بر تجرد و زندگی فردی مجلس "۱۲میلیون جوانِ بلاتکلیفِ در سن ازدواج" را دریابد! تنها بند اجراشده از "قانون تسهیل ازدواج جوانان" نامگذاری روز ازدواج جوانان! + جدول قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش|تزریق سبک و سیاق اینستاگرامی برای ازدواج جوانان / رواج تمرکزگرایی بر تجرد و زندگی فردی مجلس "۱۲میلیون جوانِ بلاتکلیفِ در سن ازدواج" را دریابد! تنها بند اجراشده از "قانون تسهیل ازدواج جوانان" نامگذاری روز ازدواج جوانان! + جدول پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافت ۲ واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد ۳ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم ۴ دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۵ خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد ۶ کاهش محسوس دما و احتمال سیلاب در گیلان/ شالیکاران مراقب محصولات خود باشند ۷ مشکل مالکیت ۴۰ ساله اهالی ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان برطرف می‌شود ۸ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی مهمترین اخبار استانها خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد معاون وزیر بهداشت: هیچ داروی اختصاصی برای کرونا وجود ندارد تمهیدات بهداشتی دعای عرفه در حرم رضوی/ زائران مهر و سجاده همراه داشته باشند رئیس کمیسیون امور داخلی کشور: هیئت رئیسه فراکسیون معدن به زودی انتخاب می‌شود مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می کنیم رئیس جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس اداره کل ثبت احوال هرمزگان میانگین سن ازدواج ازدواج جوانان ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین