Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: تیم ما شخصیت قهرمانی دارد و علاوه بر فتح لیگ برتر، به دنبال موفقیت در آسیا هم هستیم. تاریخ انتشار: 16:56 - 09 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۰۱۸

وحید شمسایی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند، اظهار داشت: باشگاه‌گیتی‌پسند همیشه جزو بهترین‌ها بوده است و ما هم مرحله به مرحله جلو می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهداف بلندمدت ما علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در آسیا هم هست و به این سمت حرکت می‌کنیم. در این مسیر رقبای سختی مثل مس سونگون را داریم که سه فصل متوالی قهرمان شده و وضعیت مالی‌اش هم بهتر از ما است.

وی در ادامه در خصوص مسیر پیش روی خود در گیتی‌پسند، تصریح کرد: باشگاه گیتی‌پسند ۱۲ سال است که وارد فوتسال شده و علاوه بر اینکه همیشه در کورس قهرمانی بوده، بهترین بازیکنان و سرمربیان در این تیم حضور داشته‌اند و ما هم به دنبال سربلندی گیتی‌پسند هستیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان پیرامون پیشنهاد باشگاه استقلال برای هدایت تیم فوتسال این تیم در صورت حضور در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: من خودم با استقلال در لیگ برتر فوتسال قهرمان شدم و دوست دارم این تیم دوباره برگردد. موضوع اینجاست که اگر استقلال می‌خواهد دوباره به فوتسال بازگردد باید با تیمی بیاید که در شأن و جایگاه این باشگاه باشد و حضوری قدرتمند داشته باشد نه فقط اسم استقلال را یدک بکشد.

بیشتر بخوانید: خبیری: تیم‌های فوتسال پاسخ تست کرونا را به سازمان لیگ می‌دهند و آنها به ما ابلاغ می‌کنند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گیتی پسند وحید شمسایی گیتی پسند تیم فوتسال گیتی پسند لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا از نهم اردیبهشت در استان چهارمحال و بختیاری -شهر شهرکرد برگزار آغاز شد که محمد ناظم الشریعه به عنوان مدرس دوره فوق را تدریس می‌کند.

این دوره تا ۱۴ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا