Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی برگزار می‌شود که تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان بیرون از خانه و تیم نفت آبادان در خانه برابر رقبای خود به میدان می‌روند تا با کسب نتایج ایده‌‍ آل جایگاه مناسب‌تری در جدول رده‌بندی برای خود رقم بزنند.

تیم فولاد خوزستان با شروع دوباره رقابت ها نشان داد که نتایج این تیم در لیگ نوزدهم اتفاقی نبوده و روند امتیازگیری آنها روز به روز بهتر می شود اگرچه در بازی هفته گذشته به دلیل اشتباهات فاحش داوری بازی را واگذار کرد اما این موضوع چیزی از ارزش‌های این تیم کم نکرده و آنها همچنان شانس بسیاری برای صعود به جام باشگاه های آسیا دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نتایج تیم های بالا جدولی در هفته بیست و ششم رقابت ها، حالا فولاد شانس رسیدن به کسب سهمیه آسیایی را دارد، شاگردان نکونام اگرچه به تازگی از بند بیماری کرونا رهایی یافته اند اما اگر سهمیه می‌خواهند باید تلاش کنند تا با کسب امتیازات از بازی های باقی مانده در جمع سه تیم بالانشین جدول قرار گیرند.

تیم نفت آبادان در بازی هفته گذشته خود مقابل سپاهان تیم منسجم تری نسبت به بازی های گذشته نشان داد اما بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و این موضوع باعث شد تا سه امتیاز این دیدار را از دست دهند.

صنعت نفت برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا می جنگند و این موضوع می تواند بهترین انگیزه برای نفتی ها باشد که بازی‌های باقی مانده را با شور و هیجان دنبال کنند.

تیم نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده استان در لیگ برتر در هفته بیست و ششم رقابت ها مقابل پرسپولیس قهرمان صف آرایی کرد که با ارائه یک بازی درخشان و نفسگیر اما برابر سرخپوشان تن به شکست داد و این امر باعث شد تا پرسپولیسی ها چهار هفته مانده به پایان مسابقات عنوان قهرمانی لیگ را تصاحب کنند.

نفتی ها با انبوهی از مشکلات رو به رو هستند اما تا اینجای رقابت ها عملکرد خیره کننده ای داشته و نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند. شاگردان تارتار چندی پیش با پیگیری مسئولان این باشگاه ۲۰ درصد دیگر از مبالغ قرارداد خود را دریافت کردند تا با روحیه بیشتری مسابقات را دنبال کنند.

گل گهر سیرجان - فولاد

تیم فولاد در این فصل نشان داده که راه غلبه بر تیم‌ها را به خوبی بلد بوده و به دنبال کسب سهمیه آسیایی است تا از این طریق دل هوادارانش را شاد کند اگرچه رسیدن به این مهم کار بسیار سختی است. نکونام در مصاف در این فصل از مسابقات ثابت کرد با فرصت دادن به نیروهای جوان می تواند موانع بزرگ را از سر راه بردارد.

فولاد خوزستان در دیداری دیدنی و بحث برانگیز هفته گذشته برابر نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شکست خورد تا امتیازات حساس این بازی را از دست دهد اما پنج دیدار دیگر و ۱۵ امتیاز باقیمانده می تواند رویای بازگشت دوباره این تیم به جام باشگاه های آسیا را محقق کند.

فولادی‌ها در این هفته به مصاف تیم گل گهر می‌روند که در انتهای جدول قرار دارد. تیم فولاد برای اینکه از کورس رقابت با دیگر حریفان عقب نماند نیاز به کسب سه امتیاز این دیدار دارد. آنها باید از تمام بازی های خود امتیاز کسب کنند تا شرایط خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشند.

از آنجا که گل گهر خطر سقوط به لیگ یک را احساس می کند این بازی در نوع خود دیدنی خواهد بود از طرفی مجید جلالی تجربه حضور روی نیمکت فولادی ها را دارد و به خوبی با نحوه بازی آنها آشنا است که این موضوع به زیبایی مسابقه کمک می کند.  

تیم فولاد در نیم‌فصل دوم رقابت ها روند فوق‌العاده ای داشته و تغییرات و خریدهای این تیم باعث شد تا آنها به یکی از ترسناک‌ترین تیم‌های ایران تبدیل شوند، شرایط جسمانی بازیکنان این تیم که زیر نظر مربی بدنساز اسپانیایی آماده شده‌اند یکی از نقاط قوت تیم فولاد نسبت به تیم های دیگر است.

فولادی اگرچه روز کاغذ کار آسانی مقابل گل گهر دارند اما اگر لحظه ای غفلت کنند بی شک کسب سهمیه آسیایی را از دست می دهند. شاگردان نکونام در بازی های بیرون از خانه تیم دست و پا بسته ای نبوده و بسیاری از امتیازات خود را از این طریق کسب کردند.

ذوب آهن – نفت مسجدسلیمان

تیم نفت مسجدسلیمان مانند دیگر تیم های تحت حمایت وزارت نفت، به لحاظ مالی با مشکلات فراوانی مواجه است و اگر مسئولان شهرستانی و استانی نتوانند بودجه این تیم را تامین کنند برای فصل آینده با مشکل جدی رو به رو خواهد بود و این موضوع اعتراض هواداران متعصب نفتی را به همراه داشته است.

عملکرد خوب مهدی تارتار سرمربی کنونی نفت مسجدسلیمان باعث شده تا وی جزو معدود سرمربیان شاغل در لیگ برتر باشد که در یک فصل به طور کامل هدایت یک تیم را برعهده داشته باشند چیزی که در فوتبال ایران به ندرت مشاهده می شود. بعضا مشاهده می شود که برخی از تیم های حاضر در لیگ برتر در طول یک فصل برای ۲ تا سه بار مربیان خود را تغییر می دهند.

این مربی جوان و موفق در لیگ نوزدهم هدایت نفت مسجدسلیمان را قبول کرد و توانست تیمی را که هرسال جزو کاندیداهای سقوط به لیگ یک بود به رتبه های بالای جدول برساند همچنین در جام حذفی نیز به جمع چهار تیم برتر مسابقات برسد. نفتی‌های مسجدسلیمان در حالی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر را آغاز کردند که خوشبین‌ترین طرفدار این تیم تصور نمی‌کردکه این تیم بتواند تا پایان هفته بیست و ششم در نیمه بالایی جدول قرار بگیرد.

تیم نفت مسجدسلیمان در این هفته از رقابت‌ها به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود که هفته گذشته در مصاف با تیم فولاد متحمل شکست شد، این موضوع انگیزه نماینده اصفهان را برای برد دوچندان می کند. تیم ذوب آهن در این فصل عملکرد بسیار ضعیفی داشته و اکنون با ۲۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

شاگردان تارتار تنها با چهار شکست بعد از پرسپولیس کمترین باخت را در رقابت‌های این فصل لیگ برتر داشته که این موضوع نشان از خط دفاع قدرتمند این تیم دارد، در سوی مقابل ذوب آهن با ۳۵ گل خورده خط دفاع ضعیفی در لیگ امسال داشته است.

بدون تردید نفت مسجدسلیمان پدیده این فصل رقابت های لیگ برتر به شمار می رود، آنها در این فصل از تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان، فولاد و پدیده امتیاز گرفتند و این امر موجب موفقیت آنها در لیگ شده است. با وجود اینکه هر ۲ تیم تاکنون در امر گلزنی آمار بسیار ضعیفی داشته اند باید دید دوئل بین تارتار و بوناچیچ به سود کدام مربی ختم می‌شود.

نفت آبادان - شهر خودرو

نفت آبادان که یکی از ریشه دارترین تیم های فوتبال ایران است و بازیکنان بسیاری از این تیم به تیم‌های ملی راه یافتند به دلیل بخشنامه جدید وزارت نفت مبنی بر ممنوعیت تیمداری در لیگ برتر وضعیت خوبی ندارد. این تیم همچون نفت مسجدسلیمان در تامین هزینه های جاری خود با مشکلات فراوانی مواجه است و این موضوع باعث نتیجه نگرفتن نفتی ها در نیم فصل دوم شده است.

هفته‌های پایانی لیگ برای صنعت نفت آبادان بسیار سرنوشت ساز است و اگر نفتی ها قدر این فرصت را بدانند، می تواند با صعود به لیگ قهرمانان آسیا بهترین اتفاقات را برای فوتبال آبادان و هوادارانشان رقم بزنند.

البته نباید فراموش کرد که بازیکنان نفت آبادان به لحاظ مالی با مشکلات فراوانی مواجه هستند و به طور قطع این موضوع در بازی آنها موثر است اما تعصب و غیرت آبادانی ها می تواند چاره ساز باشد و دهمین برد آنها را در لیگ رقم بزند.

زردپوشان آبادانی در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر عملکرد خیره‌کننده‌ای داشتند و توانستند تا پله سوم جدول رده بندی بالا بیایند اما رفته رفته عملکرد طلایی پوشان آبادانی سیر نزولی پیدا کرد و اکنون در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

تیم نفت آبادان در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر میزبان تیم شهرخودرو است که به لحاظ مالی زمین تا آسمان با آنها متفاوت است البته این همه چیز نیست و باید گفت که نماینده استان تیم های بزرگی را در ورزشگاه تختی آبادان به زانو درآورده است.

تیم شهرخودرو که یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی است و اکنون با ۴۳ امتیاز در مکان پنجم رده بندی قرار دارد، شاگردان سرآسیایی اکنون حال و روز خوبی دارند و برای ماندن در کورس رقابت ها نیاز به سه امتیاز این دیدار دارند. شانس پیروزی هر ۲ تیم در این بازی برابر بوده اما باید دید تفکرات کدام سرمربی بر دیگری غلبه می کند.

دیدار نمایندگان خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر:

جمعه ۱۰ مردادماه:

ذوب آهن - نفت مسجدسلیمان (ساعت ۲۰:۳۰ ورزشگاه فولادشهر)

نفت آبادان - شهر خودرو (ساعت ۲۱ ورزشگاه تختی آبادان)

شنبه ۱۱ مردادماه:

گل گهر سیرجان - فولاد (ساعت ۲۰:۱۵ ورزشگاه سیرجان)

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتبال اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال اهواز فوتبال لیگ برتر فوتبال اهواز رقابت های لیگ برتر کسب سهمیه آسیایی نفت مسجدسلیمان هفته بیست جدول رده بندی لیگ برتر هفته گذشته نفت آبادان تیم فولاد رقابت ها تیم نفت ذوب آهن باعث شد نفتی ها تیم ها کسب سه گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مشخص شد که به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

* شمس آذر قزوین - پیکان
داور: رضا عادل کمک‌ها: قهرمان نجفی، مرتضی سلمان نژاد و فرهاد امینی، ناظر: رحیم رحیم مقدم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

* هوادار-نفت آبادان
داور: امیرسامان سلطانی کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، یعقوب سخندان و مسعود حقیقی ناظر: اسماعیل صفیری

* تراکتور تبریز-استقلال تهران
داور: پیام حیدری کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و علی اصغر مؤمنی ناظر: مسعود مرادی

* مس رفسنجان- گل گهر سیرجان
داور: سیدرضا مهدوی کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری ناظر: علیرضا کهوری

* ذوب آهن اصفهان-نساجی مازندران
داور: مرتضی منصوریان کمک‌ها: حمیدرضا افشون، علی رعیت و محمدعلی صلاحی ناظر: محمود رفیعی

* آلومینیوم اراک-فولاد خوزستان
داور: یاسر همرنگ کمک‌ها: محمد عطایی، محسن حکیم و مهدی اجاقی ناظر: محمدرضا اکبریان

* استقلال خوزستان - ملوان بندر انزلی
داور: کوپال ناظمی کمک‌ها: بهمن عبداللهی، صادق رستمی و یعقوب آشوری ناظر: ایرج نظری

* پرسپولیس - سپاهان
داور: بیژن حیدری کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی ناظر: رضا سخندان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس