Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانی اسطوره باشگاه پرسپولیس در تمرین روز گذشته سرخپوشان حضور یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین کلانی بی گمان یکی از محبوب ترین اسطوره های حال حاضر باشگاه پرسپولیس است که در چند سال اخیر و به خصوص با رواج شبکه های اجتماعی و شناخت بیشتر طرفداران نسبت به او، محبوبیتش بسیار بیشتر شده و هواداران نسبت به او و مواضعش اقبال زیادی نشان داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلانی که شش سال پیراهن پرسپولیس را برتن کرد و نقش پررنگی در تبدیل قرمزها به یکی از قطب های فوتبال ایران داشت، روز گذشته به همراه حمید جاسمیان در تمرین این تیم حضور یافت تا تلاش شاگردان یحیی گل محمدی را تماشا کند. نکته جالب این است که او در حالی در تمرین تیم قهرمان حضور یافت که نیم قرن پیش او و یارانش توانستند پرسپولیس را در لیگ منطقه ای ۱۳۵۰ به عنوان قهرمانی برسانند که این نخستین قهرمانی تاریخ پرسپولیس نیز به حساب می‌آید.

حالا از آن روزها زمان زیادی سپری می‌شود و پرسپولیس ۱۲ بار دیگر بر بام فوتبال ایران قرار گرفته اما آقای گلی حسین کلانی در آن رقابت ها از یاد طرفداران قدیمی این تیم نرفته و البته طرفداران نسل جدید نیز نسبت به آن روزهای باشگاه خود افتخار می‌کنند. کلانی در سال ۱۳۵۲ نیز با پرسپولیس قهرمان لیگ تخت جمشید شد تا نام خود را در تاریخ این باشگاه جاودانه کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس حسین کلانی پرسپولیس حسین کلانی لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم تراکتور با استقلال تهران فردا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

کد خبر 6093025

دیگر خبرها

  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی