Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه کیش از ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح کمک مومنانه عید قربان بین اقشار آسیب‌دیده کیش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، سرهنگ شهداد کناری در جمع خبرنگاران در مقر فرماندهی سپاه کیش، اقدامات بسیج را در مقابله با شیوع ویروس کرونا اساسی قلمداد کرد و اظهار داشت: کمک‌های مومنانه یکی از این اقدامات بود که با اهدای بسته‌های معیشتی و کارت‌های اعتباری خرید از فروشگاه‌های مختلف در اعیاد قربان و غدیر انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه کیش با اشاره به ادامه‌دار بودن این ویروس از مردم خیر خواست تا در کارهای خیریه‌ و همکاری خود را حفظ کرده و مردم را از کمک خود محروم نسازند.

رزمایش نهضت تعاون و احسان مومنانه در مشهد مقدس برگزار شدمرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان آغاز شد؛ توزیع 11 هزار بسته معیشتی از قربان تا غدیرکاروان کمک مومنانه بسیج سازندگی سمنان راهی سیستان و بلوچستان شد

وی میانگین بسته‌های تهیه‌ شده و کارت‌های خرید را 313 بسته و ارزش هر یک را سه میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این مقدار، بسته به تعداد اعضای خانوار افزایش هم می‌یابد.

طرح کمک‌های مومنانه در اجرای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از نیازمندان و آسیب‌ دیدگان بیماری کرونا تاکنون در چندین مرحله در جزیره کیش اجرا شده است.

انتهای پیام/ 7558/ح

R7558/P/S6,1433/CT11 بیشتر بخوانید... ۲۰هزار بسته ویژه دانش‌آموزان نیازمند کاشانی در رزمایش کمک مومنانه اهدا می‌شود امام جمعه بوشهر: طرح مواسات علوی و کمک‌های مومنانه در دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود مرحله دوم کمک‌های مومنانه بسیج سازندگی در زنجان عید قربان آغاز می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۰هزار بسته ویژه دانش‌آموزان نیازمند کاشانی در رزمایش کمک مومنانه اهدا می‌شود امام جمعه بوشهر: طرح مواسات علوی و کمک‌های مومنانه در دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود مرحله دوم کمک‌های مومنانه بسیج سازندگی در زنجان عید قربان آغاز می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافت ۲ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم ۳ خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد ۴ نخستین کشتی حامل آبزیان سیستان و بلوچستان از بندر چابهار عازم تایلند شد ۵ واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد ۶ دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۷ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۸ کاهش محسوس دما و احتمال سیلاب در گیلان/ شالیکاران مراقب محصولات خود باشند مهمترین اخبار استانها آئین تعویض پرچم گنبد منور رضوی انجام شد +‌ فیلم خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد فریاد برائت از مشرکان همراه با زمزمه دعای عرفه در جوار مزار حاج قاسم طنین‌انداز شد رئیس کل دادگستری استان البرز : هفت‌ ماه اخیر به اندازه ده سال گذشته اراضی منطقه آزاد سازی شده است مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می کنیم رئیس جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک های مومنانه کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان