Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید سعید قربان، نوشت:مجالس کشورهای اسلامی به عنوان مهمترین نهاد مردمی نقش به سزایی در نیل به وحدت و انسجام جهان اسلام بر عهده دارند.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان، بر تقویت رایزنی و همکاری همه جانبه میان کشورهای اسلامی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

صمیمانه‌ترین تبریکات این جانب را به مناسبت فرا رسیدن عید قربان، عید بزرگ مسلمانان جهان پذیرا باشید.

‌بی تردید حج ابراهیمی، این هدیه الهی، همواره کانون صمیمیت، یکرنگی و مظهر یکپارچگی و انسجام مسلمانان بوده است و مجالس کشورهای اسلامی به عنوان مهمترین نهاد مردمی نقش به سزایی در نیل به وحدت و انسجام جهان اسلام بر عهده دارند.
اکنون که با همه گیری ویروس منحوس کرونا، انجام فریضه مناسک حج تمتع در سرزمین مقدس وحی ممکن نمی‌باشد؛ تمرکز بر وحدت و همدلی با هدف تأمین سلامت، امنیت و رفاه امت بزرگ اسلامی مهمترین وظیفه ما است.
در پایان مایلم یادآوری نمایم که رژیم صهیونیستی از شرایط کنونی جهان درگیر با کرونا ویروس سوءاستفاده نموده و برای الحاق اشغالگرانه بخش‌هایی از سرزمین تاریخی، تمدنی و ادیانی فلسطین در کرانه باختری، تمامی تلاش خود را به کار گرفته است؛ برای عبور از این برهه خطیر و حساس، حمایت از آرمان فلسطین بیش از پیش ضرورت می‌یابد.
فرصت را مغتنم شمرده، ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تقویت رایزنی و همکاری همه جانبه میان کشورهای اسلامی، موفقیت روزافزون جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و سربلندی و عزت امت اسلامی را از خدای سبحان مسئلت دارم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی
جمهوری اسلامی ایران

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: مجالس کشورهای اسلامی مجلس شورای اسلامی عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است