Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:40:00 GMT

فرمول جالب تراکتور برای کسب سهمیه آسیایی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۶۱۳۴

فرمول جالب تراکتور برای کسب سهمیه آسیایی

تیم فوتبال تراکتور تبریز در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر باید روز جمعه در تبریز از تیم پیکان تهران پذیرایی کند. دیداری که پیروزی در آن برای هر ۲ تیم بسیار مهم و حیاتی است.

تراکتور با هدایت ساکت الهامی عملکرد نسبتا خوبی داشته است. آنها در خانه به کمتر تیمی باج می‌دهند ولی در خارج از خانه نتیجه‌گیری آنها خصوصا در ابتدا اصلا خوب نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا نماینده تبریز با سرمربی خود به یک فرمول جالب رسیده و می‌خواهد با اتکا به همین شیوه سهمیه آسیایی را کسب کند.

تراکتور در چند هفته اخیر در بازی‌های خارج از خانه مساوی گرفته و در خانه از سد رقبای خود گذشته است. آنها با همین شیوه توانستند سپاهان را در تبریز شکست دهند و برابر استقلال و شهرخودرو در تهران و مشهد مساوی کنند. حالا این تیم تبریزی به دنبال این است تا هر طور شده پیکان را در ورزشگاه یادگار امام از پیش رو بردارد تا در جدول حداقل یک رده صعود کند.

نباید فراموش کرد که پیکان نیز برای فرار از سقوط به برد در این دیدار احتیاج دارد. فصل گذشته تیم تهرانی توانست در همین ورزشگاه با یک گل تیم تحت هدایت جورج لیکنز را شکست دهد. دیدار رفت این ۲ تیم هم با نتیجه سه بر ۲ به سود تبریزی‌ها به اتمام رسید.

برچسب‌ها تراکتورسازی تیم فوتبال پیکان ساکت الهامی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تیم فوتبال پیکان ساکت الهامی لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال پیکان ساکت الهامی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جدال سختی را برابر تراکتور در پیش دارد. شاگردان نکونام باید روز چهارشنبه و در تبریز، به مصاف میزبان خود بروند و به کسب سه امتیاز این مسابقه، نیاز مبرمی دارند.

یکی از مهره‌های کلیدی استقلال که پیش از دیدار با شمس آذر دچار آسیب‌دیدگی شد، آرمین سهرابیان است. مدافعی که در این فصل 18 بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت و چهار گل حساس و مهم را نیز برای تیمش به ثمر رساند.

در پایان بازی با شمس آذر بود که سهرابیان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که برای بازگشت به میادین، نیازمند استراحت 12 روزه است و همین موضوع باعث افزایش نگرانی هواداران درخصوص احتمال نرسیدن این بازیکن به دیدار با تراکتور شد به‌خصوص اینکه رافائل سیلوا نیز آسیب دیده و عملا استقلال مدافعی روی نیمکت ندارد.

با این حال، سهرابیان برخلاف پیش‌بینی اولیه خودش، توانست زودتر از زمان اعلام شده به تمرینات بازگردد و او با شرکت در کارهای گروهی، برای جدال حساس برابر تراکتور به مرز آمادگی رسیده است.

انتظار می‌رود که سهرابیان روز سه‌شنبه به همراه دیگر اعضای تیم راهی تبریز شود و برای دیدار با تراکتور نیز در دسترس نکونام خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!