Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل منطقه ویژه پارس با بهرام‌رضاییان و سیروس‌پورموسوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، صبح امروز بهرام رضاییان و سیروس پورموسوی مدیرعامل و سرمربی پارس جنوبی جم به اتفاق محمد نوری کاپیتان و رحیم خطیب سرپرست جدید تیم، در یک نشست صمیمی با ایرج خرمدل مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دوستانه، خرمدل ضمن تقدیر از استاندار بوشهر و دکتر احمدی نماینده مجلس در شورای اسلامی و تلاش‌های صورت گرفته او در جهت کمک به تیم، از پرداخت بخشی از قرارداد اعضای تیم طی چند روز آینده خبر داد.
خرمدل همچنین ضمن خوش آمدگویی به پورموسوی و تمجید از عملکرد فنی تیم پارس جنوبی به تشریح مشکلات گذشته و راهکارهای موجود برای ایجاد شرایط پایدار در اداره تیم صحبت کرد و از حمایت همه جانبه سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم پارس جم سخن گفت.

در این نشست بهرام رضاییان نیز در مورد موانع پیش روی تیم در ادامه مسابقات گزارشی را ارائه کرد.

سیدسیروس پورموسوی سرمربی پارس جنوبی جم هم ضمن ابراز خرسندی از اینکه خرمدل نگاهی فوتبالی دارد و مسائل تیم را به طور دقیق پیگیر است، برگزاری این جلسه دوستانه را برای برطرف شدن مشکلات مالی به فال نیک گرفت.

درپایان جلسه پس از تقدیر و تشکر خطیب سرپرست پارس جنوبی جم از توجه و حمایت ایرج خرمدل، به اهمیت بقا این تیم در لیگ برتر برای هواداران جمی اشاره کرد.
محمد نوری به عنوان کاپیتان تیم نیز درباره برخی مشکلات صحبت کرد و عنوان کرد؛ درسایه حمایت‌های مدیریتی و مالی، بازیکنان هم‌قسم شده‌اند تا سهمیه پارس جنوبی جم را درلیگ برتر حفظ کرده وباعث شادی مردم جنوب استان بوشهر شوند./ فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه

 وحید خرمی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان گفت: آب سد سفیدرود امسال، زودتر از سال قبل و در صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، از طریق کانال راست و چپ سنگر به سمت شالیزار‌های استان روانه خواهد شد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۰ دستگاه از ماشین آلات سنگین آب گیلان در سراسر استان در حال خدمت رسانی هستند، افزود: امروز ذخیره سد سفیدرود ۶۸۰ میلیون متر مکعب است که به نسبت سال قبل ۲۰ میلیون متر مکعب کاهش و نسبت به نرمال کاهش بسیار بیشتری را نشان می‌دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان، به دلیل کمبود آب و به جهت مدیریت مصرف و کاهش احتمال روبرو شدن با تنش‌های آبی مشکل آفرین از نیمه‌های خرداد به بعد، امکان رهاسازی پیش از این موعد و غیر منطبق بر تقویم زراعی اعلامی جهاد کشاورزی وجود ندارد.

از ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار‌های گیلان، ۱۷۲ هزار هکتار معادل ۷۲ درصد شالیزار‌های استان آبخور سد سفیدرود هستند.

آب زراعی بقیه شالیزار‌های گیلان هم از آب بندان ها، رودخانه‌ها و چاه‌ها تأمین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان