Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، اعتراضات کارگری شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه امروز وارد چهل و هفتمین روز خود شد و متأسفانه عدم تمدید دفترچه‌های درمانی به معضل دریافت نشدن حقوق آنها اضافه شده است.

کارگران حاضر در اعتراضات همه را به کار آبیاری مزارع و انجام عملیات کشت دعوت کردند و کسانی را که قصد ضربه زدن به تولید دارند از خود ندانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران از شورای اسلامی کار هفت‌تپه درخواست کردند تا برای احقاق حق کارگر بیشتر در صحنه باشند. کارگران خواستار عدم تمدید قرارداد بازنشستگانی هستند که بازنشسته شده ولی هنوز در شرکت فعالیت دارند.

کارگران همچنین از سران قوا درخواست داشتند که به خواسته‌های آنان بیشتر توجه کنند تا هرچه سریع‌تر مشکل آنها حل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این زمینه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجموعه استان به خصوص استاندار، نهادهای امنیتی، نظامی و فرمانداری شوش و دیگر دستگاه‌ها تلاش‌های ویژه‌ای برای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه انجام داده‌اند و کماکان هم انجام می‌دهند.

ارسلان غمگین در ادامه خبر داد: اخیراً جلسه‌ای با حضور معاون قوه قضائیه، چند وزارتخانه و استاندار خوزستان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و که در این راستا صورت‌جلسات خوبی داشتیم.

وی با اشاره به حضور نمایندگان شورای اسلامی کار و کارگران در آن جلسه، تصریح کرد: بنا شد برای اینکه کارفرما بتواند نسبت به پرداخت حقوق پرسنل اقدام کند، یکی از حساب‌های شرکت از مسدودی خارج شود که هم نسبت به پرداخت حقوق اقدام و هم تجهیزات مورد نیاز کشت را تأمین کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پایان با اشاره به اینکه تاکنون خبری مبنی بر رفع مسدودی حساب به دست نرسیده است، عنوان کرد: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی هم وقت ویژه‌ای را برای این موضوع اختصاص داده است که امیدوارم در هفته آینده شاهد این رفع مسدودی حساب شرکت باشیم.

منبع: الف

کلیدواژه: هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به مدیران کل استانی زیرمجموعه وزارتخانه تأکید کردیم، املاک مازاد این وزارتخانه را به کارگروه‌های استانی برده و پس از تغییر کاربری، برای تأمین مسکن کارگران استفاده کنند.

وی گفت:  امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.

وی افزود: به کارفرمایانی که در جوار کارگاه‌های تولیدی خود برای کارگرانشان، مسکن احداث کنند امتیازات ویژه‌ای خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار وکارگر در مازندران اجرا می شود
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود