Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@13:29:19 GMT

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو اصل با مرغ و اسفناج

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۶۸۴۹

طرز تهیه پاستا پنه آلفردو اصل با مرغ و اسفناج

یک پاستای خوشمزه و سرشار از خاصیت که قطعا بچه‌ها هم طرفدارش می‌شوند. طرز تهیه پاستا پنه آلفردو اصل با مرغ و اسفناج و سس سفید یا همان سس آلفردو را در مطلب زیر بخوانید.

مواد لازم

پاستا پنه: ۳۰۰ گرم

سینه مرغ: ۱ عدد متوسط

اسفناج: ۲۵۰ گرم

پنیر موزارلا: ۱۵۰ گرم

سیر رنده شده: ۱ حبه متوسط

کره: به مقدار دلخواه

خامه: به مقدار دلخواه

نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، فلفل پاپریکا و پودر سیر: به مقدار دلخواه

پنیر پارمزان رنده شده: به مقدار دلخواه

طرز تهیه

مرحله اول

برای درست کردن پاستا پنه آلفردو با مرغ و اسفناج ابتدا سینه مرغ بدون پوست و استخوان را مکعبی خرد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک ماهیتابه بزرگ مقداری کره بریزید و سپس مرغ خرد شده را به کره اضافه کنید. مرغ را با کره تفت دهید تا رنگ مرغ عوض شود و خوب مغز پخت شود.

مرحله دوم

اسفناج‌های شسته شده را درشت خرد کنید و به تابه اضافه کنید و همراه با مرغ مقداری تفت دهید. به مواد داخل ماهیتابه نمک اضافه کنید. گر دوست دارید یک پاستا آلفردو اصل با مرغ و اسفناج و قارچ داشته باشید قارچ را هم در این مرحله قبل از اسفناج به مواد خود اضافه کنید و خوب تفت دهید تا آب آن کشیده شود. پاستا را در یک قابلمه در آب جوش بریزید تا بپزد. مراقب باشید پاستا بیش از حد نرم نشود و وا نرود. حین پخت پاستا در آبجوش به آن نمک و روغن اضافه کنید. پاستاهای پخته شده را آبکش کنید.

مرحله سوم

برای درست کردن سس آلفردو در یک قابلمه متوسط مقداری کره بریزید تا روی شعله ملایم گاز آب شود. سپس سیر رنده شده را در کره کمی تفت دهید تا بوی سیر بلند شود. حالا خامه، پنیر پیتزا، نمک، فلفل سیاه و قرمز و پاپریکا و پودر سیر را به سیر تفت داده شده اضافه کنید و هم بزنید. شعله گاز را کم کنید تا ترکیب شروع به جوشیدن کند. وقتی سس آلفردو شروع به جوشیدن کرد ترکیب مرغ و اسفناج و را هم به آن اضافه کنید. کمی صبر کنید و سپس پاستاهای آبکش شده را هم به این ترکیب اضافه کنید و هم بزنید تا سس به خورد پاستا و تکه‌های مرغ و اسفناج برود. روی پاستای آماده شده مقداری پنیر پارمزان رنده شده بریزید. در صورت تمایل می‌توانید کمی بیکن گوساله هم به این پاستا اضافه کنید. پاستا چیکن آلفردو با اسفناج را گرم سرو کنید.

 

منبع: مجله کوروش

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرز تهیه پاستا پاستا پنه آلفردو شام سبک زندگی پارسی خبر مقدار دلخواه مرغ و اسفناج اضافه کنید پاستا پنه تفت دهید رنده شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید

این کنسرت پاپ، روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، در دو سانس ۱۹:۴۰ و ۲۲:۴۰ در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سامانه، بلیت تهیه کنند. پیش از این نیز سینماتیکت، تجربه موفقی در بلیت فروشی آنلاین کنسرت محسن یگانه داشت و توانست تمام بلیت‌های کنسرت را بدون هیچ اختلالی به دست مخاطبان برساند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901280

دیگر خبرها

  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • این ۵ ماده غذایی را که هرگز نباید دوباره گرم کرد
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید