Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@06:08:35 GMT

۵۰۰۰ فرصت شغلی در استان فارس ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۶۹۳۵

۵۰۰۰ فرصت شغلی در استان فارس ایجاد می‌شود

گروه استان ها- معاون رئیس جمهور گفت: با اجرای ۳۸ طرح و پروژه جهش تولید در استان فارس بیش از ۵ هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمد باقر نوبخت عصر امروز در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و اقتصاد مقاومتی استان فارس با بیان اینکه برای برنامه جهش تولید در استان فارس 38 طرح و پروژه تولیدی ناتمام شناسایی شده است که با مشارکت بخش خصوصی، مساعدت بانک‌ها و دولت به بهره‌برداری می‌رسند، اظهار داشت: برای این طرح و پروژه‌ها 1351 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و با اجرای آن 5 هزار و 35 فرصت شغلی جدید در استان فارس ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سفر گذشته رئیس جمهور به استان فارس تکمیل و اجرای 50 پروژه با اعتبار 1018 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که تاکنون 3300 میلیارد تومان آن پرداخت شده است، عنوان کرد: برای بهره‌برداری از آزادراه شیراز _ اصفهان هنور 1200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تامین نیمی از آن که سهم دولت بوده است محقق شده است.

آموزش‌های مهارتی متناسب با «جهش تولید» به جوانان کردستانی ارائه می‌شودواکنش سازمان برنامه به بلاتکلیفی ستاد جهش تولید دولت/دلیل غیبت وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی چیست؟بلاتکلیفی جلسات ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه و بودجه/ سکان حمایت از تولید در دولت رها شد؟

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: برای 15 پروژه استان فارس که پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد و امکان اتمام آن تا پایان سال وجود دارد 2470 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اولویت دولت تخصیص اعتبار به این پروژه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تحریم‌های ظالمانه دولت برای عمران و آبادی کشور، برای جهش تولید برنامه دارد، گفت: مثلث گردشگری اصفهان-فارس- یزد با اتصال ریلی فارس به یزد باید تکیل شود.

نوبخت افزود: 3500 واحد مسکونی برای محرومین تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی در استان فارس توسط بنیاد مسکن ساخته می‌شود که پشتیبانی مالی این طرح توسط دولت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 422/ی

R7533/P/S6,61/CT11 بیشتر بخوانید... مدرس‌خیابانی: افزایش صادرات غیرنفتی از راهکارهای جهش تولید است ۳۲ طرح "جهش تولید" با ۹۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان بوشهر اجرایی می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مدرس‌خیابانی: افزایش صادرات غیرنفتی از راهکارهای جهش تولید است ۳۲ طرح "جهش تولید" با ۹۳۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان بوشهر اجرایی می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافت ۲ نخستین کشتی حامل آبزیان سیستان و بلوچستان از بندر چابهار عازم تایلند شد ۳ دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۴ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم ۵ خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد ۶ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۷ فریاد برائت از مشرکان همراه با زمزمه دعای عرفه در جوار مزار حاج قاسم طنین‌انداز شد ۸ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی مهمترین اخبار استانها آئین تعویض پرچم گنبد منور رضوی انجام شد +‌ فیلم خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد سخنگوی وزارت امور خارجه: دست دوستی به‌سمت کشورهای منطقه دراز می‌کنیم/خوشحالیم عراق دچار ثبات سیاسی شد/کره‌‌ای‌ها برای پرداخت پول ایران وعده‌هایی داده‌اند فریاد برائت از مشرکان همراه با زمزمه دعای عرفه در جوار مزار حاج قاسم طنین‌انداز شد مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می کنیم رئیس جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان استان فارس دعای عرفه جهش تولید پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان

رضا محمدی ‏گفت: این صندوق در ‏جهت توسعه زیرساخت‌های صنایع کشور و توسعه روزافزون ایران اهداف و پروژه‌های بزرگی را برای خود برنامه‌ریزی کرده است؛ ‏یکی از این پروژه‌ها، شیرین‌سازی و ‏انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های فارس و اصفهان و از دریای عمان به استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است که یکی از ابر پروژه‌های کشور در ‏حوزه آب ‏محسوب می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی با بیان اینکه این پروژه با هدف تأمین پایدار آب در جهت مصارف صنایع بزرگ و کوچک و ‏همچنین شرب در کشور هدف ‏گذاری و برنامه ریزی شده است، یادآورشد: به منظور رفع مشکلات آبی ‏صنایع در استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان به زودی ۲ مگا ‏پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب دریا ‏از خلیج فارس و دریای عمان با تأمین مالی صندوق توسعه ملی شروع به فعالیت خواهد کرد.

محمدی با اشاره به رسالت صندوق توسعه ملی در انجام این مهم افزود: برای انجام این پروژه، تأمین ‏مالی حدود ۲ میلیارد دلاری از ‏طرف صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: طرح‌های انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران از وعده‌های ‏رئیس جمهور در ابتدای فعالیت بود‎؛ لذا صندوق توسعه ملی برای به ثمر رسیدن این ‏وعده برای آینده‌ی روشن‌تر این سرزمین اقدام خواهد نمود‎. ‏

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • ◄ آشنایی با آبراه غیرطبیعی پاناما + فیلم
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی