Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرت الله مشیری عصر پنجشنبه درنشست مشترک بین اداره کل پست استان وپارک علم وفناوری دانشگاه سمنان در اداره پست، افزود: تفاهم نامه مورد نظر در راستای عملیاتی کردن خدمت شتابدهی سکوی تجارت الکترونیک شرکت ملی پست به امضا رسید که طی این طرح، شرکت ملی پست با حمایت از شرکت های فعال در حوزه تجارت الکترونیک علاوه بر کمک به ایجاد اشتغال با استفاده از خدمات ارزش افزوده پستی و توسعه تجارت الکترونیک، مراکزی تحت عنوان خدمات شتابدهی ستاپ راه اندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: بدون شک حمایت از استارت آپ ها به صورت ویژه در دستور کار اداره کل پست استان سمنان قرار دارد.

مشیری ادامه داد: پست استان سمنان در تلاش است با حضور فعال در کارگروه کسب و کار استانی که توسط اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاده شده نسبت به بازاریابی و ارایه خدمات نیابتی دستگاه ها در باجه های پستی، شهر الکترونیکی و رونق هرچه بیشتر تجارت الکترونیک در بخش های خصوصی اقدام کند.

وی اضافه کرد: در آینده ای نزدیک تفاهم نامه ای نیز بین دستگاه های زیر مجموعه وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص رونق تجارت الکترونیک منعقد می‌شود.

معاون پارک علم وفناوری دانشگاه سمنان نیز در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: با امضای این تفاهم نامه شرکت های خاصی که مرتبط با این حوزه هستند برای استفاده حداکثری معرفی می شوند.

کی پور با بیان اینکه اداره کل پست استان سمنان نقش کلیدی در دوران کرونا داشته است، افزود: پست دارای ظرفیت های خوبی است که باید از این مهم به خوبی استفاده کرد.

وی اظهارداشت: استارتاپ هایی که در کشور وجود دارند در حال تغییر هستند و ارتباط تنگاتگی نیز با اداره کل پست و فناوری اطلاعات و ارتباطات دارند.

معاون پارک علم وفناوری دانشگاه سمنان اظهار امیدواری کرد: این تفاهم نامه نقطه عطفی در گسترش همکاری ها بین مجموعه پارک علم و فناوری و اداره کل پست استان سمنان خواهد بود .

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان هم در این نشست، افزود: طرح سکوی تجارت الکترونیک پست، نتایج خوبی به همراه داشته است و بستر لازم برای رونق کسب‌وکارهای نوین را فراهم می‌کند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری امضای تفاهمنامه سمنان شرکت ملی پست ایران دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری امضای تفاهمنامه سمنان شرکت ملی پست ایران دامغان وزارت علوم تحقیقات و فناوری امضای تفاهمنامه سمنان شرکت ملی پست ایران دامغان اداره کل پست استان تجارت الکترونیک پست استان سمنان فناوری اطلاعات تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید

سلطانی‌پور گفت: مجوز فعالیت یک فروشگاه صنایع‌ دستی در بازار سرپوشیده شهر شاهرود صادر شد. 

وی  ادامه داد: براساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌ دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، مجوز خود را بگیرند.

وی افزود: اکنون شش فروشگاه صنایع‌ دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌ دستی در شاهرود، دو فروشگاه صنایع‌ دستی در دامغان و دو فروشگاه صنایع‌ دستی نیز در مهدیشهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد تاغزار‌های استان سمنان دچار آفت است
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد