Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@01:00:48 GMT

پاسخ ایران به ادعاهای عجیب برایان هوک

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۷۰۹۲

پاسخ ایران به ادعاهای عجیب برایان هوک

به گزارش اقتصادآنلاین، سفارت کشورمان در کویت در صفحه توییتر خود  در این ارتباط نوشت:

 ‌سفر فرستاده ویژه ترامپ به کویت برای ترغیب کشورهای منطقه به عدم التزام به قطعنامه 2231 شورای امنیت است و ‌آمریکا خوب است قبل از اینکه دلسوز مردم منطقه ما باشد به فکر مردم خود باشد بویژه رنگین پوستان.کسی که به مردم خود رحم نکند حتما به دیگران رحم نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفارت همچنین  در واکنش به ادعاهای ‌برایان هوک فرستاده آمریکا که گفته بود ایران کرونا را به خلیج فارس صادر کرده است چنین پاسخ داد: توصیه می کنیم هوک وارد این بحث نشود. خوب است وی از منابع کویتی سئوال کند مبتلایان به کرونا که از ایالات متحده وارد کویت شدند چند برابر بیش از ایران هستند؟

‌سفارت کشورمان تاکید کرد: مطرح کردن این سبک ایران هراسی ، اهانت به عقول مردم منطقه و مردم فهیم کویت است و سزاوار است یکی به این فرستاده آمریکا بگوید کرونا ویروس جهانی است. پشت مرزهای هیچ کشوری متوقف نمی شود و امروز همه دنیا درگیر آن هستند.

پربیننده ترین سقوط ارزش دلار به پایین‌ترین سطح دو ساله/ ضربه نگرانی‌های موج دوم شیوع کرونا بر پیکر ارز مشهور توجه ویژه گاردین به رزمایش موشکی ایران +عکس اقدام ضدایرانی کانادا سی‌ان‌ان: بایدن رئیس‌جمهور است آبروریزی دختر ۱۹ ساله اسرائیلی!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کویت آمریکا سفارت ایران برایان هوک قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت ایران در کابل حمله مسلحانه به نمازگزاران در ولسوالی گذره هرات را محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل در اطلاعیه‌ای نوشت سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می نماید.

گفتنی است در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم