Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سفارت کشورمان در کویت در صفحه توییتر خود در واکنش به اظهارات ضد ایرانی برایان هوک نوشت: «سفر فرستاده ویژه ترامپ به کویت برای ترغیب کشورهای منطقه به عدم التزام به قطعنامه 2231 شورای امنیت است و ‌آمریکا خوب است قبل از اینکه دلسوز مردم منطقه ما باشد به فکر مردم خود باشد بویژه رنگین پوستان .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که به مردم خود رحم نکند حتما به دیگران رحم نخواهد کرد .

این سفارت همچنین  در واکنش به ادعاهای ‌برایان هوک فرستاده آمریکا که گفته بودایران کرونا را به خلیج فارس صادر کرده است چنین پاسخ داد: توصیه میکنیم هوک وارد این بحث نشود .خوب است وی از منابع کویتی سئوال کند مبتلایان به کرونا که از ایالات متحده وارد کویت شدند چند برابر بیش از ایران هستند؟.

‌سفارت کشورمان تاکید کرد: مطرح کردن این سبک ایران هراسی، اهانت به عقول مردم منطقه و مردم فهیم کویت است و سزاوار است یکی به این فرستاده آمریکا بگوید کرونا ویروس جهانی است. پشت مرزهای هیچ کشوری متوقف نمی شود و امروز همه دنیا درگیر آن هستند .

اخبار مرتبط واکنش سفیر ایران در پکن به یادداشت برایان هوک در مورد ایران برایان هوک: اولویت آمریکا برای تحریم ایران، تمدید تحریم تسلیحاتی است ادامه دوره گردی برایان هوک در منطقه برای کارشکنی علیه ایران ادعای برایان هوک در مورد تلاش برای مذاکره با ایران برایان هوک، باز هم از آمادگی ترامپ برای مذاکره با ایران گفت پاسخ سخنگوى وزارت امور خارجه به برایان هوک ادعای برایان هوک: ایران یا باید مذاکره کند یا با فروپاشی اقتصادی کنار بیاید برایان هوک: آمریکا از هر روشی برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران استفاده خواهد کرد برایان هوک: چیزی از برجام باقی نمانده است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ایران و کویت برایان هوک کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی برایان هوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و به شهادت رساندن نمازگزاران را محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) شهرستان «گذره» ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد را محکوم کرد.

سفارت ایران با درخواست برای شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت، افزود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

این حمله تروریستی شب گذشته (10 اردیبهشت) در شهرک محمدیه که به‌ نام شهرک اندیشه نیز یاد می‌شود، رخ داد و دو مهاجم مسلح نمازگزاران را هنگام خروج از مسجد هدف قرار دادند.

حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هراتتدابیر ویژه امنیتی طالبان برای محافظت از علمای شیعه افغانستانرسانه افغان مدعی شد؛ دستگیری افراد مرتبط با ترورهای علمای شیعه در هرات

در این حمله 6 نفر شامل چهار مرد، یک کودک و یک زن شهید و دو نفر زخمی شده‌اند. حجت الاسلام جاوید که امام جماعت مسجد بود نیز به جمع شهدا پیوست.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم