Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:15:14 GMT

سرانه فضای ورزشی قم با مشارکت بخش خصوصی افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۷۴۱۳

سرانه فضای ورزشی قم با مشارکت بخش خصوصی افزایش یابد

ایسنا/قم عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سرانه فضای ورزشی قم با مشارکت بخش خصوصی افزایش یابد.

احمد امیرآبادی فراهانی امروز در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن جلسات کرامت استانداری با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در بهبود سرانه ورزشی استان اظهار داشت: باید استفاده از این ظرفیت را تسهیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید مغفول ماندن بخش جوانان در اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: اداره کل ورزش و جوانان صدور مجوزها را تسهیل کرده و انجام این کار آسان‌تر شود.

در بخش دیگری از این جلسه، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تأکید بر اینکه کمبود سرانه‌های ورزشی مختص استان قم نبوده و مربوط به سراسر کشور است اظهار داشت: جبران این کمبود و کاستی در کوتاه‌ مدت عملاً مقدور نبوده و ایجاد فضاهای ورزشی استاندارد چندین سال طول می‌کشد تا به سرانجام برسد.

بیژن سلیمان پور با بیان اینکه تأسیس و ایجاد اماکن ورزشی سودآور نبوده و جاذبه برای سرمایه‌گذاری وجود ندارد افزود: بالا بردن سهم اعتبارت ملی استان در حوزه ورزش یکی از اقداماتی است که می‌توان در راستای بهبود سرانه ورزشی استان انجام داد.

وی در پایان عنوان کرد: تراکم جمعیت، وضعیت ورزشی استان، محرومیت انباشته‌ شده و تک شهرستانی بودن از جمله عوامل کمبود سرانه ورزشی استان است در واقع این مسئله یک مشکل ساختاری است که بخشی از مطالبات جوانان را تشکیل می‌دهد که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی امیرآبادی فراهانی سرانه فضای ورزشی ورزشی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی اصغر غفاری آثار همزمان با روز جهانی کارگر با حضور در کارخانه بینا رزن، اظهار داشت: کارگران در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، نقش به سزایی دارند.

فرماندار رزن در آیین تجلیل از کارگران با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: کارگران در همه حوزه‌ها تأثیرگذارند و چرخه تولید جامعه دست این قشر زحمتکش است.

وی با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر افزود: محور تحقق شعار سال کارگران سخت‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

غفاری‌آثار افزود: پویایی تولید به دست‌های توانمند و زحمت کش کارگران گره خورده و موتور محرکه اقتصاد هر جامعه‌ای را کارگران تشکیل می‌دهند.

فرماندار رزن در راستای پیگیری و تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با حضور در واحد تولیدی بینا رزن تولید کننده مواد غذایی، از این شرکت بازدید کرد و در این بازدید مسائل و مشکلات این مجموعه صنعتی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیات لازم جهت افزایش بهره وری و رفع موانع تولید اتخاذ شد.

گفتنی است؛ این واحد تولیدی در طرح توسعه ای خود در دولت سیزدهم با دریافت غریب به ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات، ۱۷۰۰۰ متر مربع سوله ساخته است که تا دو ماه آینده فاز اول توسعه با اشتغال ۲۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید

دیگر خبرها

  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟