Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:59:21 GMT

دعای پرفیض عرفه در اهواز طنین انداز شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۷۴۸۲

دعای پرفیض عرفه در اهواز طنین انداز شد

آیین دعای نورانی و پرفیض عرفه در مصلای نمازجمعه، مساجد و حسینه‌های کلان‌شهر اهواز طنین انداز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیین دعای نورانی و پرفیض عرفه با حضور مردم مومن و دوست‌دار اهل بیت(ع) در مصلای نمازجمعه، مساجد و حسینیه‌های کلان‌شهر اهواز طنین انداز شد.

این مراسم معنوی بعدازظهر امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مصلای مهدیه امام‌خمینی(ره) با نوای حجت‌الاسلام سعیدشحیطاط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعای روحبخش عرفه همچنین در مسجد فاطمیه کیانپارس، مسجد امام‌علی(ع) کوی نبوت، مسجد امام‌خمینی(ره) فازدو پادادشهر، مسجد امام موسی‌بن‌جعفر(ع) کمپلو، مسجد فاطمه‌الزهرا(س) پردیس، مسجد محمدی کیانپارس، مسجد امام خامنه‌ای کوی صادقیه، مسجد ولایت گلستان، مصلای نمازجمعه کارون، مسجد الغدیر آخرآسفالت، مسجد امام‌علی(ع) زیتون کارمندی قرائت شد.

دعای عرفه دعایی منسوب به امام‌حسین(ع) است که بنابر روایات، آن حضرت در روز ۹ ذی‌الحجه در صحرای عرفات خوانده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز روز عرفه مسجد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با شعرخوانی جمعی از شاعران آیینی مطرح کشور و استان قم در مسجد اعظم به‌مناسبت شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رئیس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع)، سوگواره شعر «صادقانه‌ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می‌شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت‌الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد(ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم‌الدین شریعتی، مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت(ع)، روز پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ (َُع)
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • نمایان شدن چهره واقعی غرب با بیداری دانشجویان در آمریکا
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • چند آموزه‌ مهدوی در دعای عهد و ندبه‌ ی امام صادق (ع)
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود