Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در ارتباط زنده تلویزیونی ساعت 21 گفت: آزمون دکتری با توجه به نقاط ضعف و قوتی که به همراه داشت برگزار شد و می‌توان به نحوه برگزاری این آزمون نمره قبولی داد که نمره ۱۵  برای شرایط برگزاری این آزمون مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم نمره ۱۵ را در آزمون‌های بعدی به ۱۷ و در نهایت به نمره ۲۰ برسانیم. این آزمون اولین برنامه و همکاری مشترک و نزدیک بین وزارتین بهداشت و علوم بود؛ امیدواریم در آزمون‌های بعدی با نمره بیشتری رو به رو شویم. در مجموع آزمون در شرایط خوبی برگزار شد، البته حدود ۵۵ نفر اعلام کرده بودند که تست کرونای آن‌ها مثبت است که آزمون این افراد در بیمارستان‌ها با نظارت کامل برگزار شد.

فرهادی بیان کرد: از آزمون امروز باید برای آزمون‌های بعدی درس بگیریم. موارد معدودی از عدم رعایت شیوه‌نامه بهداشتی گزارش شده که  مربوط به افراد شرکت کننده‌‌ای است که فرم خود اظهاری را پر نکرده بودند که در این باره تیم نظارتی و بازرسان بهداشت در اغلب حوزه‌ها حضور داشته و سعی شده است چنین افرادی در اتاق‌های جداگانه و تحت نظارت قرار بگیرند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تصریح کرد: البته شرایط این بیماری به نحوی است که ما باید تمام شرکت کنندگان، ناظرین و بازرسان را با شرایط مثبت در نظر بگیریم و باید تدابیر به طور کامل اجرا شود که خوشبختانه در اغلب حوزه‌ها خوب انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

زمان انتشار کلید سوالات کنکور دکتری اعلام شد

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی آزمون دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم وطن خواه، با بیان اینکه تشکیل شبکه های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان از برنامه های اولویت دار وزارت بهداشت است، اظهار داشت: طبق اسناد بالادستی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۵ درصد آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وی افزود: در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی در ارتباط با بخش خصوصی طبق آیین نامه ها موجود است و در صورت داوطلب بودن می توانند در شبکه آزمایشگاهی قرار گیرند.

وطن خواه گفت: بیش از ۸ هزار و ۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور در حال فعالیت هستند که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه بهداشتی هستند.

کد خبر 6092779 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور