Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@17:00:46 GMT

توزیع ۱۵۰ بسته غذایی در راستای رزمایش کمک مومنانه

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۷۶۸۱

توزیع ۱۵۰ بسته غذایی در راستای رزمایش کمک مومنانه

محمودی گقت:در راستای رزمایش کمک مومنانه تعداد ۱۵۰ بسته غذایی شامل مرغ،گوشت،برنج و... بین نیازمندان توزیع گردید.

احمد محمودی مدیر کانون فرهنگی هنری طلوع در گفتگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی در راستای رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان روستای قمصر طی چهارشنبه ۸ مردادماه ۱۳۹۹ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:اقلام اهدایی شامل مرغ،گوشت،برنج،روغن،چای و... میشود که ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان می باشد و با جمع آوری کمک های مردمی و با مشارکت مسجد امام حسن مجتبی(ع) این بسته ها تهیه گردید.

محمودی خاطرتشان کرد:از اسفندماه ۱۳۹۸ تا ۸ مردادماه ۱۳۹۹ این کانون در مراحل مختلف اقدام به تهیه اقلام غذایی وبهداشتی با مشارکت های مردمی نموده و در راستای رزمایش کمک مومنانه بین خانواده های نیازمند توزیع نموده است.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری طلوع به آدرس شهرستان ری روستای عظیمیه جنب مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع گردیده است.

پایان پیام/704

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه رزمایش کمک مومنانه رزمایش مواسات و همدلی احمد محمودی مسجد امام حسن مجتبی ع راستای رزمایش کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از ۴ تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۶۲۲۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۲۱۲ تیم عملیاتی، شامل ۸۳۸ امدادگر، در ۹۲ عملیات شرکت کردند، ۴۸۹ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۳۰۱ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۹۸ دستگاه چادر، ۹۴۴ تخته پتو، ۴۴۳ تخته موکت، ۳۷۶۱ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ بسته غذایی، ۱۱۹۶ قوطی کنسروجات، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی 
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد