Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: روز جمعه فقط نماز عید سعید قربان در شهرستان‌هایی که وضعیت آن‌ها قرمز نیست برگزار می‌شود اما نماز جمعه در هیچ یک از شهرستان‌های استان اصفهان برگزار نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، باتوجه به شیوع مجدد و تشدید دوباره ویروس کرونا در اصفهان وضعیت این استان در وضعیت قرمز قرار گرفته که شهرستان اصفهان نیز از این موضوع مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز است که اصفهان به وضعیت قرمز رسیده و باتوجه به اینکه روز جمعه عید قربان است و همچنین نمازجمعه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است اما نماز جمعه در هیچ یک از شهرستان‌های استان اصفهان برگزار نمی‌شود.

امام‌جمعه قشم: نماز جمعه کنگره وحدت‌بخش جامعه اسلامی استنماز جمعه شهرستان پیشوا با وجود وضعیت نارنجی لغو شداصفهان|ایجاد جذابیت‌هایی در حاشیه برگزاری نماز جمعه سبب جذب حداکثری جوانان می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: نماز جمعه این هفته اصفهان برگزار نمی‌شود.
حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان با بیان اینکه نماز عید قربان برگزار می‌شود، عنوان کرد: روز جمعه فقط نماز عید سعید قربان در شهرستان‌هایی که وضعیت آن‌ها قرمز نیست، برگزار می‌شود اما نماز جمعه در هیچ یک از شهرستان‌های استان اصفهان برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/ 174/ش

R41346/P/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... نماز جمعه شهرستان پیشوا با وجود وضعیت نارنجی لغو شد اصفهان|ایجاد جذابیت‌هایی در حاشیه برگزاری نماز جمعه سبب جذب حداکثری جوانان می‌شود نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: در گام دوم انقلاب "نماز جمعه" به ‌قرارگاه فرهنگی امامت و ولایت تبدیل شود + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماز جمعه شهرستان پیشوا با وجود وضعیت نارنجی لغو شد اصفهان|ایجاد جذابیت‌هایی در حاشیه برگزاری نماز جمعه سبب جذب حداکثری جوانان می‌شود نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: در گام دوم انقلاب "نماز جمعه" به ‌قرارگاه فرهنگی امامت و ولایت تبدیل شود + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نخستین کشتی حامل آبزیان سیستان و بلوچستان از بندر چابهار عازم تایلند شد ۲ دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۳ مربی تراکتور: ۳ امتیاز بازی با پیکان برای‌مان حیاتی است/ به دنبال رتبه دوم هستیم ۴ فریاد برائت از مشرکان همراه با زمزمه دعای عرفه در جوار مزار حاج قاسم طنین‌انداز شد ۵ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۶ خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد ۷ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۸ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر مهمترین اخبار استانها سخنگوی وزارت امور خارجه: دست دوستی به‌سمت کشورهای منطقه دراز می‌کنیم/خوشحالیم عراق دچار ثبات سیاسی شد/کره‌‌ای‌ها برای پرداخت پول ایران وعده‌هایی داده‌اند آئین تعویض پرچم گنبد منور رضوی انجام شد +‌ فیلم خودکفایی ایران در زمینه طراحی و ساخت پروژه‌های مترویی/کلنگ خط ۳ مترو شیراز زمین زده شد ۵۰۰۰ فرصت شغلی در استان فارس ایجاد می‌شود مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم(ص)۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می‌کنیم رئیس‌جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار می شود عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان