Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@07:31:27 GMT

واکنش آناهیتا همتی به جدی نگرفتن کرونا توسط مردم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۷۷۵۷

واکنش آناهیتا همتی به جدی نگرفتن کرونا توسط مردم

واکنش آناهیتا همتی به باز بودن مکان‌های عمومیبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آناهیتا همتی بازیگر سینما و تلویزیون، یک استوری در رابطه با شیوع بالای ویروس کرونا در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد. او در واکنش به باز بودن مکان‌های عمومی نوشت: "روزی ۲۰۰۰ نفر مبتلا و روزی ۲۰۰ نفر جان می‌سپارند و تاکنون بیش از ۱۶ هزار نفر فوت کردند، لطفا کادر درمان را درمانده نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

آناهیتا همتی همچنان در چند روز اخیر از مردم خواسته بود در خانه بمانند و از تردد بی‌جا و بی‌مورد پرهیز کنند، تا زندگی عزیزانمان به خطر نیفتد.

در ادامه تصویر ارسالی از آناهیتا همتی را مشاهده می‌کنید:

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آناهیتا همتی پارسی خبر ویروس کرونا اینستاگرام آناهیتا همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت مردم (فیلم)
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت