Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران-  فیلم «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت در بخش سینمای معاصر این جشنواره معتبر سینمایی پذیرفته شده و فیلم «خط فرضی» از فرنوش صمدی نیز در بخش دیسکاوری جشنواره تورنتو به نمایندگی از سینمای ایران به روی پرده میروند. 
چهل و پنجمین جشنواره فیلم تورنتو امسال به صورت ترکیبی از رویدادهای فیزیکی و مجازی و در مقیاسی کوچک‌تر برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشنواره فیلم تورنتو که از مهم‌ترین رویدادهای سینمایی آمریکای شمالی و یکی از پرمخاطب ترین جشنواره‌هایی سینمایی جهان است، اعلام کرد دوره سال ۲۰۲۰ خود را به سبب شیوع ویروس کرونا با نمایش ۵۰ فیلم بلند سینمایی برگزار خواهد کرد. 
این رویداد سینمایی که پیش از این سالانه میزبان نمایش ۳۰۰ فیلم بود، امسال و در پنج روز نخست برگزاری ۵۰ فیلم منتخب را در سالن‌های نمایش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به روی پرده خواهد برد و نشست‌های خبری ، فرش قرمز و دیگر رویدادهای مرتبط به صورت مجازی برگزار می‌شود. 
جشنواره تورنتو برای جذابیت بیشتر، ۵۰ کارگردان و بازیگر از جمله «مارتین اسکورسیزی»، «آلفونسو کوارون»، «نیکل کیدمن»، «تایکا وایتیتی»، «ایزابل هوپر»، «کلر دنی»،  «ویگو مورتنسن» و «روزاموند پاک» را به عنوان سفیران جشنواره معرفی کرده است.
چهل و پنجمین جشنواره فیلم تورنتو از ۱۰ تا ۱۹ سپتامبر (۲۰ تا ۲۹ شهریور) برپا خواهد شد. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: هشتگ صدای ایران فیلم تورنتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، برگزار می‌شود و فیلم‌سازان ایرانی بایستی تا یکم مردادماه 1403، نام‌نویسی کرده و اثر خود را در سامانه بارگذاری فرمایند. این جشنواره از 27 مهرماه تا 2 آبان‌ماه 1403 در تهران برگزار خواهد شد. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • این خبرها را از دست ندهید
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود