Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:03:27 GMT

رضایتمندی وزارت بهداشت از برگزاری آزمون دکتری

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۷۷۷۷

رضایتمندی وزارت بهداشت از برگزاری آزمون دکتری

به گزارش خبرگزاری مهر محسن فرهادی در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ دوشنبه شب شبکه یک سیما درباره نحوه برگزاری آزمون‌های بعدی هم گفت: آزمون دکتری به عنوان اولین تجربه همکاری مشترک بین وزارت بهداشت و وزارت علوم بود، امیدواریم در آزمون‌های بعدی شرایط بهتری داشته باشیم.

وی افزود: حدود ۵۰ نفر از شرکت کنندگان آزمون دکتری دارای شرایط کرونا مثبت بودند که آزمون این افراد در بیمارستانی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای فرهادی گفت: در آزمون دکتری امروز، افرادی که پیش از این خود اظهاری نکرده بودند و در زمان آزمون علائم را داشتند، تیم همکاران بهداشت محیط که در بیشتر حوزه‌ها به همراه پزشک حضور داشتند؛ اقدامات اولیه برای این افراد را انجام داده اند و جایگاه جداگانه‌ای برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه افراد ناقل قابل شناسایی نیستند بنابراین تدابیر بهداشتی طبق دستورالعمل‌ها انجام شده است.

کد خبر 4987245

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت بهداشت آزمون دکتری تخصصی کنکور ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت بهداشت کووید 19 سیما سادات لاری سازمان نظام پزشکی ماسک طبی سازمان غذا و دارو ایرج حریرچی آلزایمر فیزیوتراپی هپاتیت سعید نمکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران آزمون دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ تا فردا برای انتخاب رشته مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری تا فردا شنبه ۸ اردیبهشت مهلت دارند که با ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

وی افزود: داوطلبان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن را به صورت دقیق و کامل مطالعه و پس از آن کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و ثبت کنند.

به گفته کریمیان، کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

کد خبر 748273

دیگر خبرها

  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد