Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم کوتاه سینمایی «جنگ خودی» به کارگردانی جاوید فراهانی وارد مرحله تدوین شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛فیلم کوتاه سینمایی «جنگ خودی» به نویسندگی و کارگردانی جاوید فراهانی با مشاوره علی لدنی و حمیدرضا افشار به مرحله تدوین رسید.

جاوید فراهانی در این فیلم نگاهی به کاپیتالیسم، ارز، دلار، امپریالیسم نظام نوین بانک جهانی و بورژوازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است «جنگ خودی» در جشنواره های داخلی و خارجی اکران شود.

عوامل تولید این فیلم کوتاه عبارتند از مشاوران پروژه: علی لدنی و حمید رضا افشار، تهیه کننده نویسنده و کارگردان: جاوید فراهانی، بازیگران: فرهاد نجفی و شیما خوش اقبال، تصویربردار: رضا شاد، طراح گریم: علیرضا خورشید، صدابردار: امیرعباس زاهدی، تدوین: علیرضا احمدی، جلوه های ویژه بصری: نیما شاعری، صداگذار: عرفان ابراهیمی، اصلاح رنگ و نور: ابوالفضل هاشم زاده، مدیر تولید: علی حاجیلو، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر جاری، منشی صحنه: سپیده نادری، دستیاران تصویر: محمود اسکندری، ماهان شاد، محمد حمزه ای، دستیار تدوین: محسن جوادی، موسیقی متن: محمد طالبی، عکاس: طاها کنشلو، مدیر روابط بین الملل و مترجم: کاوه جهانگیری.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بانک جهانی امپریالیسم فیلم کوتاه سینمایی جنگ خودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دستیار مردمی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری شهرستان پلدشت و در مراسم معرفی دستیار مردمی فرماندار شهرستان پلدشت گفت: اگر بخواهیم تولید قوی داشته باشیم باید به سراغ مردم برویم.
حجت الاسلام نژاد شاه محمد خاطر نشان کرد: رسالت ما در دولت بازگشت به سوی مردم و حکمرانی مردم است و باید در تمامی برنامه‌ها از جمله اقتصادی و فرهنگی مردم نقش پر رنگ داشته باشند و با استفاده از ظرفیت مردم قطعا فساد ریشه کن؛ و ظرفیت تولید بیشتر می‌شود.
فرماندر شهرستان پلدشت در این جلسه از بهره برداری از پایاب سد کرم آباد پلدشت تا پایان نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: با بهره برداری از پایاب سد کرم اباد ۲۰ هزار هکتار در پاییز امسال زیر کشت خواهند رفت.
حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهرستان پلدشت هم در این جلسه گفت: برای تحقق شعار سال باید همه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت مردم برای تولید استفاده نمایند.
در پایان این جلسه آقای هادی بابایی بعنوان دستیار مردمی فرماندار شهرستان پلدشت معرفی شد.

دیگر خبرها

  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟