Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار محمودآباد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و وضعیت بحرانی این شهرستان و کاهش تعداد ناجیان غریق از ساحل انتظار میرود مسافران از حضور در ساحل و شنا در دریا خودداری نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ پنجمین جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد به ریاست علیرضا شریعت، فرماندار و با حضور احمد محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، غلامرضا رنجبر، بخشدار مرکزی، علی صیقل‌وازی، شهردار محمودآباد، سرهنگ حسین‌زاده، فرماندهی انتظامی، سرهنگ علیزاده، جانشین سپاه ناحیه محمودآباد و سایر اعضای این ستاد در محل فرمانداری تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او طی سخنانی در این جلسه ضمن تبریک عید قربان با اشاره به اینکه محمودآباد اولین شهر ساحلی از مسیر پایتخت کشورمان است، متاسفانه به‌رغم اطلاع رسانی و تاکیدات صورت گرفته در خصوص وضعیت قرمز محمودآباد در شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کلیه تاسیسات فعال در ساحل هنوز شاهد حضور مسافران در ساحل هستیم.

فرماندار محمودآباد همچنین با اشاره به مصوبه ستاد ساماندهی سواحل استان مبنی بر تعطیلی شناگاه‌ها و عدم ارائه خدمات به مسافران در ساحل و کاهش تعداد ناجیان غریق در نوار ساحلی و به‌رغم انسداد راه‌های دسترسی به دریا و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی متاسفانه مسافران تمکین و همکاری لازم را با ناجیان ندارند و در شرایطی که درگیر بحران کرونا هستیم، دریا هم به دغدغه‌های شهرستان اضافه شده است.

او ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات اعضای ستاد ساماندهی شهرستان گفت: با توجه به شرایط پیش رو و نامناسب بودن وضعیت جوی هوا و متلاطم بودن دریا، احتمال غریق در روزهای پیش رو دور از تصور نیست و کاهش ناجیان غریق در ساحل تهدیدی جدی محسوب شده و انتظار می‌رود مدیران جدی‌تر نسبت به حفظ جان مسافران در ساحل تلاش نمایند.

نماینده عالی دولت در محمودآباد شرایط ساحل این شهرستان را به علت نزدیکی به تهران و سهولت راه  دسترسی به دریا در تمام کوچه‌های شهر و بخش و وجود 97 منطقه ممنوعه شنا متمایز با سایر شهرهای ساحلی استان دانست و افزود: بی‌احتیاطی و بی‌توجهی به هشدار ناجیان و شنا در مناطق ممنوعه و عدم آشنایی به فن شنا موجب شده تا متاسفانه همه ساله شاهد از دست دادن جان تعدادی از هموطنان‌مان در دریا باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران محمودآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه