Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بایرن مونیخ امیدوار است مراسم بهترین های جهان امسال هم برگزار شود و بدین ترتیب لواندوفسکی در ادامه لیگ قهرمانان با انگیزه بیشتری کار کند. 

آینده داوید آلابا در بایرن مونیخ هنوز مشخص نیست و قهرمان آلمان تلاش می کند تا با ستاره سوئیسی همچنان ادامه دهد. کارل هاینتس رومنیگه در 

باید بگویم داوید آلابا فصل فوق العاده ای را سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر حسب لزوم، در پست دفاع میانی بازی کرد زیرا ما مصدومیت های زیادی را تجربه کردیم و بسیار خوب کار کرد. او اختیار عمل را در دست می گیرد، ریتم بازی را تنظیم نی کند و به طور ساده در خط دفاعی مثل یک رئیس کار می کند. داوید برای ما بسیار بسیار مهم است. 

من خوشبین هستم تا در نهایت بتوانیم برای تمدید قرارداد به یک راه حل برسیم و داوید دوران بازی اش را همین جا به پایان برساند. همیشه گفته ام برای من داوید چیزی مثل بکن باوئر سیاهپوست است. او اولین کسی است که در سطح بکن باوئر بازی کرد. او از نظر شخصیت فردی رشد بالایی داشته، بسیار باهوش و دانا است و می تواند مخصوصا در دوران "زندگی سیاهپوستان مهم است" به دلیل رنگ پوستش، نقش مهمی ایفا کند. فکر می کنم داوید می داند در بایرن چه چیزهایی دارد و ما هم می دانیم چه بازیکنی داریم. 

کارل هاینتس رومنیگه همچنین از رئیس فیفا درخواست کرد مراسم بهترین های فوتبال امسال هم برگزار شود:

من دو روز پیش با جیانی اینفانتینو صحبت کردم و به او گفتم لغو مراسم توپ طلا واقعا غافلگیر کننده بوده است. به او گفتم این سنت باید برگزار شود و هر سال برگزار شده و فیفا باید فکر کند تا امسال هم این مراسم برگزار شود. حتی در زمان کرونا هم مراسم بهترین های سال می تواند در مقیاس کوچکتر برگزار شود. این حرف من در درجه اول به خاطر روبرت لواندوفسکی نبود. مساله این است که فوتبال به طور عادی و البته در زمان غیرطبیعی بدون تماشاگر برگزار شد اما تمام لیگ های بزرگ اروپا به جز فرانسه لیگ را تمام کردند. 

از نظر من هیچ دلیلی ندارد این مراسم برگزار نشود. البته که من امیدوارم لواندوفسکی پس از فصلی فوق العاده با این مراسم در ادامه لیگ قهرمانان هم با انگیزه تر باشد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند گفت: امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند پس از مذاکره با مدیران این مجموعه قرارداد خود را تمدید و تیم فوتسال گیتی پسند را در لیگ برتر فوتسال فصل ۱۴۰۴_۱۴۰۳ همراهی خواهد کرد.


محمدحسین عراقی‌زاده افزود: ابراری‌نیا سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی با گیتی پسند را دارد و فصل گذشته نیز همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال شد.


او  گفت: پیش از این هیات مدیره باشگاه گیتی پسند به اتفاق آرا، محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش رو قرارداد امضا کرده است.


عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان، احمد پری آذر مربی و امیر هوشنگ مومنی بدنساز تیم فوتسال گیتی پسند نیز قرارداد خود را با باشگاه گیتی پسند تمدید کردند.


باشگاه گیتی پسند اصفهان تاکنون قرارداد بازیکنان محمد رضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری را تمدید کرده و همچنین ۲ بازیکن ارزنده علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد را جذب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس