Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ آنیلی حالا با 17 جام در 10 سال، موفق ترین رئیس تاریخ یوونتوس است. 

یوونتوس اخیرا نهمین اسکودتوی متوالی خود را کسب کرده اما یک دهه پیش، اوضاع اصلا اینطور نبود. زمانی که آندره آ آنیلی ریاست باشگاه را به عهده گرفت، بیانکونری در رده هفتم جدول سری آ کار را به پایان رسانده بود و باید در مرحله انتخابی لیگ اروپا به مصاف شامروک راورز، تیمی از ایرلند می رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت بیانکونری در مجموع دو بازی رفت و برگشت، توانست تیم ایرلندی را شکست دهد اما آندره آ آنیلی هنوز هم آن بازی را فراموش نکرده تا انگیزه ای برای رشد تیمش باشد. در آن زمان لئوناردو بونوچی، جورجو کیه لینی و اسطوره باشگاه، الساندرو دل پیرو برای یوونتوس بازی می کردند.

به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، آندره آ آنیلی در مورد نهمین اسکودتوی پیاپی این تیم گفت:

رابطه من با رسانه ها و خبرنگاران خیلی رک و راست است اما به دلایلی، ترجیح می دهم زیاد صحبت نکنم. هنوز فیلم و گزارش بازی یوونتوس مقابل شامروک راورز را نگه داشته ام. آن بازی در لیگ اروپای سال 2010 بود. آن بازی هر بار به من یادآوری می کند که از کجا کارمان را آغاز کردیم و از کجا به اینجا رسیدیم. 

آندره آ آنیلی همین حالا موفق ترین رئیس تاریخ یوونتوس به حساب می آید. همراه با 9 اسکودتوی پیاپی، یوونتوس طی 10 سال، 17 جام کسب کرده و این در حالی است که جامپیرو بونیپرتی و ویتوریو کایسوتی دی کیوسانو در زمان ریاست خود، 16 جام گرفته بودند. آندره آ آنیلی نه تنها به رویای عموی خود جیانی آنیلی برای کسب دوباره 5 اسکودتوی متوالی جامه عمل پوشاند، بلکه در آستانه کسب دهمین قهرمانی متوالی است. 

بازی یوونتوس و شامروک راورز در انتخابی لیگ اروپای 2010 بازی یوونتوس و شامروک راورز در انتخابی لیگ اروپای 2010

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آندره آ آنیلی بازی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز صفحه اینستاگرامی برهان مبین، سامانه بلیت‌فروشی، در یک استوری اعلام کرد که علت تاخیر در شروع بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس - سپاهان، عدم ارسال نامه باشگاه پرسپولیس بوده است.

باشگاه پرسپولیس نیز در یک اطلاعیه خطاب به هوادارانش نوشت: به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده و به‌زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت مربوطه برای هواداران فعال می‌شود.

در ادامه اطلاعیه آمده است: همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد و سامانه مربوطه منتظر اخذ مجوزهای لازم برای شروع بلیت‌فروشی است.

دیگر خبرها

  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس