Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@20:52:09 GMT

انقلاب ما بر مبنای اصالت فرهنگی روحانیت شکل گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۸۰۵۹

انقلاب ما بر مبنای اصالت فرهنگی روحانیت شکل گرفت

نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس گفت: انقلاب ما بر مبنای اصالت فرهنگی روحانیت شکل گرفت و باید در راستای تبیین انقلاب و روشنگری جوانان گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، عفت شریعتی‌کوهبنانی پنجشنبه در دیدار با روحانیت این شهرستان اظهار داشت: انقلاب ما بر مبنای اصالت فرهنگی روحانیت شکل گرفت و امروز هم پیام‌های جهادی مقام معظم رهبری حرف اول را در جهان می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: شبکه‌های مجازی درصدد تخریب فرهنگ و مذهب ما هستند که عموما توسط سعودی‌ها، صهیونیست‌ها و استکبار جهانی حمایت می‌شوند اما به برکت وجود ولایت و رهبری و حضور مردم در صحنه تاکنون موفق نبوده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کوهبنان از پیشینه مذهبی و اصالت فرهنگی برخوردار است لذا این جایگاه باید تقویت شود که علما و روحانیت در این راستا نقش اساسی دارند.

وی تاکید کرد: بنا به فرموده مقام‌معظم رهبری برای تمدن نوین همگان باید تلاش کنند که روحانیت در این راستا پیش‌قدم هستند کسانی که انقلاب کردند و امروز در برابر استکبار جهانی با قدرت ایستاده‌اند.

وی بیان داشت: روحانیت علم داران مقام معظم رهبری هستند که باید در راستای تبیین انقلاب و روشنگری جوانان گام بردارند.

حجت‌الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای مقاومت گفت: در آستانه عید قربان قرار داریم در ادامه هم به استقبال عید اکمال دین عید غدیر خم می‌رویم‌ که از جمله بزرگترین و با ارزش‌ترین اعیاد محسوب می‌شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمانی و پزشکی افزود: ما تابع نظرات و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی هستیم .

حجت‌الاسلام احمد رضا قربانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: از جمله وظایف ما صیانت از جایگاه روحانیت هست قشری خدمتگزار و اثرگذار که همواره در تمام عرصه‌ها در کنار مردم و همراه آنان بوده‌اند.

وی تاکید کرد: در راستای ساخت و ساز خانه‌های عالم در شهرستان اقداماتی صورت گرفته ما ساخت ۲۰ خانه عالم را در دستور کار داریم اما حدود ۱۲ خانه هنوز عملیات ساخت آنها اجرایی نشده و بعضا خانه‌های ساخته شده از امکانات اولیه و ضروری برخوردار نیستند .

انتهای پیام/۸۰۰۱۲/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ مجلس شورای اسلامی روحانیت مقام معظم رهبری اصالت فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند

سردار احمدرضا رادان در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سران اقوام، عشایر، نخبگان و خانواده‌های معظم شهدای استان خوزستان با بیان اینکه خوشحالم که توفیق رفیق شد تا در جمع نورانی شما عزیزان خواهران و برادران، علما، اقوام و عشایر خوزستان باشم، اظهار داشت: به قدری هجمه دشمن با برنامه، زیرکانه، با آهنگ و ملودی خاص مردم فریب است که بعضی وقت‌ها در درون آتش هستید، اما سوزش را احساس نمی‌کنیم اگرچه در حال سوختن هستیم.

به گزارش تسنیم، فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه همواره اقوام و عشایر خوزستان در قبل و بعد از دوران دفاع مقدس دنبال حق مظلوم بودند و به ظالم تاخته‌اند، افزود: دشمن در فتنه سال ۸۸ آموزش ۶ هفته‌ای در ۶ مرحله داشت تا به خیال واهی انقلاب مخملی راه انداخته و سقوط کشور را منجر شود، اما مردم هوشیار وارد صحنه شده و سیلی جانانه‌ای به صورت آنان نواخت.

 

سردار رادان اضافه کرد: دشمن نفوذ را انجام می‌دهد پس از آن دست به تغییر و سپس استحاله می‌زند که نتیجه آن منجر به فروپاشی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ دوران دفاع مقدس جنگ سخت بود و جنگ کنونی جنگ نرم و ترکیبی است، اذعان کرد: سربازی و رزمندگی در این جنگ سهم همه است و اندازه آن دست خودتان و توشه آخرت تان خواهد بود.

سردار رادان اظهار داشت: هدف اصلی، جوانان ما هستند چه بایستی کرد اگر قبول کنیم جنگی هست آن هم جنگ نیمه سخت و نرم؟! سرباز‌ها این جنگ چه کسانی هستند؟!

وی با بیان اینکه ابزار زن خوزستانی، حجاب و خط قرمز، وطن و دین است حال اگر که حجاب را بگیرند خود به خود وطن و دین هم نیست می‌شود و از بین می‌رود، ادامه داد: مسیر اختلاف افکنی بسیار زیاد است و بسیاری مسائل اقتصادی را در این میان دستآویز می‌کنند.

وی در خصوص مسائل اقتصادی گفت: ما هم اعتقاد به حل مسائل اقتصادی داریم، اما چه تعداد از این آدم‌های بدحجاب به خاطر مسائل اقتصادی کشف حجاب می‌کنند آرایش و مو‌های آن‌ها به چه قیمت آرایش شده است؟ پس درد اقتصاد نیست اتفاقاً آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت سر این دولت هستند.

سردار رادان با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب را فرهنگی می‌دانیم، اما هر موضوع فرهنگی باید و نباید‌هایی دارد، تاکید کرد: موضوع حجاب مطالبه مردمی است و همه باید وارد عمل شده و حافظ نشان حجب و حیای زنان مان باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین "سید عبدالنبی موسوی فرد" نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان نیز در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سران اقوام، عشایر، نخبگان و خانواده‌های معظم شهدای استان خوزستان اظهار داشت: چهار اولویت خداوند متعال در نظام اسلامی نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر برای نظام اسلامی صادر شده است.

وی افزود: در این دوره اخیر سردار رادان جزو اولین کسانی است که در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر می‌باشد و افتخار داریم امروز میزبانش هستیم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان بیان داشت: در بحث حجاب و برخورد با منکرات مجموعه انتظامی تنها نیست و همه دستگاه‌ها باید حضور فعال داشته باشند.

وی اذعان داشت: به سهم خودمان از این زحمات ارزشمند شما تقدیر و تشکر می‌کنیم چرا که جز اولین کسانی بودید که در خصوص حجاب با طرح و برنامه پا به میدان گذاشتید که آثار و برکات زیادی برای کشور داشت.

موسوی فرد بیان داشت: علی رغم توطئه‌های و برنامه‌ریزی‌های دشمنان ان‌شاءالله اقدامات شما در طرح نور مستمر باشد و تلاش کنید که مردم در صحنه باشند.

وی عنوان داشت: تقاضای بنده این است که در حوزه حجاب در ادارات، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها اقدامات لازم نیز انجام شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان نیاز است که پلیس در اجرای این طرح، هوشمندانه و با ظرافت، اقدامات خود را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند