Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@06:06:29 GMT

مخالفت مجدد ترامپ با رأی پُستی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۸۱۳۸

مخالفت مجدد ترامپ با رأی پُستی

رئیس جمهور ایالات متحده ضمن انتقاد مجدد از گزینه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور از طریق پست به دلیل بحران کرونا، اعلام کرد که نتایج انتخابات باید همان شب رای‎ گیری، اعلام شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود بار دیگر مخالفت خود را با رای گیری انتخابات 2020 به صورت غیر حضوری و از طریق پست را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در ادامه توئیت خود نوشت: رای گیری از طریق پست باعث می‌شود که زمان زیادی برای شمارش آراء صرف شود، این در حالی است که نتایج انتخابات باید در شب انتخابات و نه در روزها یا ماه‌ها و یا یکسال بعد از برگزاری آن مشخص شود.

دونالد ترامپ و بسیاری از نمایندگان حزب جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا می‌گویند که برگزاری انتخابات ریاست‌ جمهوری به‌صورت کاملاً پستی و غیر حضوری می‌تواند احتمال بروز تقلب در انتخابات را به‌شدت افزایش دهد.

رئیس جمهور آمریکا دیروز نیز در پیامی توئیتری پیشنهاد به تعویق انداختن انتخابات را مطرح کرد و خواستار بررسی پیشنهاد به تعویق افتادن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.

رئیس جمهور آمریکا پیشتر نیز به شدت با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال جاری میلادی از طریق پست مخالفت کرده بود.

انتهای پیام

 

 

 

R1283/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ بیشتر بخوانید... پاسخ قاطع سناتور ارشد آمریکایی به ترامپ: انتخابات ریاست جمهوری در زمان مقرر برگزار می‌شود واکنش سندرز به پیشنهاد ترامپ برای به تعویق انداختن انتخابات آمریکا ترامپ خواستار به تعویق انداختن انتخابات آمریکا شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پاسخ قاطع سناتور ارشد آمریکایی به ترامپ: انتخابات ریاست جمهوری در زمان مقرر برگزار می‌شود واکنش سندرز به پیشنهاد ترامپ برای به تعویق انداختن انتخابات آمریکا ترامپ خواستار به تعویق انداختن انتخابات آمریکا شد واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ توهین نماینده پارلمان هند به مسلمانان ۲ امارات چه خوابی برای عمان دیده است؟ ۳ فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است ۴ پوتین: اثربخشی و اطمینان از ایمنی واکسن کرونا باید مطلق باشد ۵ سی‌ان‌ان: نیروهای آمریکایی در منطقه از ترس رزمایش سپاه در پناهگاه خوابیدند ۶ پیام تسلیت مسجدی به مناسبت درگذشت آیت الله «محمد باقر ناصری» ۷ الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد ۸ بانک‌های چینی برای فاصله گرفتن از سوئیفت آماده می‌شوند مهمترین اخبار بین الملل گفتگوی اختصاصی| سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر: اگر زندانیان ما آزاد نشوند مذاکره نمی‌کنیم مرگ تدریجی مردم یمن در سایه سکوت مجامع جهانی / صدها هزار بیمار با خطر مرگ روبرو هستند پاسخ آیت الله سیستانی به استفتایی درباره نحوه برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در سایه کرونا امارات چه خوابی برای عمان دیده است؟ مهمترین اخبار تسنیم اطلاعیه سپاه: رزمایش پیامبر اعظم(ص)۱۴ سپاه پایان یافت/ در دفاع از منافع کشور محکم و قاطع عمل می‌کنیم رئیس‌جمهور: در حال عبور از پیک کرونا هستیم فارن افرز: زمان پایان هژمونی جهانی دلار فرا رسیده است فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود ایران جزو ۵ کشور برتر آسیا در انتقال خون / ۱۷ پیوند موفق با استفاده از سلول‌‌های خون بند ناف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ تعویق انداختن انتخابات آمریکا انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترامپ طریق پست رئیس جمهور بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند