Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم بسکتبال شیمیدُر قم گفت: به صورت جدی هنوز با هیچ باشگاهی صحبت خاصی انجام نداده‌ام، زیرا اولویت اول من ماندن در تیم شیمیدر است. تاریخ انتشار: 06:35 - 10 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۱۹۰۵

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه آیا برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال به جز تیم شیمیدُر از تیم دیگری هم پیشنهاد دریافت کرده است یا خیر، اظهار داشت: شاید به صورت ضمنی گمانه‌های زیادی در رابطه با آینده من صورت گرفته باشد، اما به صورت جدی هنوز با هیچ باشگاهی صحبتی انجام نداده‌ام، زیرا اولویت اول من ماندن در شیمیدُر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد صحبت‌های مالک شیمیدُر که گفته بود اسلامی گزینه اول ما برای سرمربیگری تیم در فصل آینده است، اینطور توضیح داد: اینکه مالک باشگاه به من اعتماد دارد، نظر لطف اوست زیرا طبیعتاً تمایل اعضای تیم چه بازیکنان و چه کادرفنی هم ماندن در شیمیدُر است. درغوکاسیان، تمام ارکان و نیروهای باشگاه را از خودش می‌داند و متعصبانه از آنها حمایت می‌کند.

*پرداخت‌ مطالبات بازیکنان درحال انجام است

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر در مورد اینکه در این شرایط آیا برگزاری لیگ به صورت دوره‌ای بهترین راهکار است یا متمرکز، گفت: با توجه به صحبت‌های انجام شده و اینکه گفته می‌شود چند کشور در آستانه تولید و کشف این واکسن قرار دارند، خیلی خوشبین هستیم بعد از مدتی شرایط به حالت سابق خود برگردد. خوشبختانه مردم هم در این مدت خیلی خوب نکات بهداشتی رعایت می‌کنند. امیدواری زیادی است تا لیگ برای سال جاری هم برگزار شود.

اسلامی با اشاره به پیگیری‌های مالک باشگاه شیمیدر برای پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان اظهار داشت: طی دستور مالک باشگاه پرداخت‌ مطالبات بازیکنان درحال انجام شدن است.

*امیدوارم همچنان شاهد حضور تیم‌های با ریشه‌ در لیگ باشیم

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدُر قم در مورد عدم حضور تیم‌هایی چون پتروشیمی و شهرداری گرگان در لیگ عنوان کرد: امیدوارم باشگاه‌هایی مانند پتروشیمی و شهرداری در لیگ حضور داشته باشند، زیرا به جز این دو تیم، تیم‌های دیگری هم هستند مانند شیمیدُر، مهرام و ... که هویت بسکتبال هستند.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش شود تا جلساتی برگزار و با ارتباطات بیشتر با مسئولان این باشگاه‌ها شرایطی قراهم شود تا همچنان شاهد حضور چنین تیم‌های با ریشه‌ای در لیگ باشیم؛ مهم نیست بودجه آنها در حد چه مبلغی باشد. بسکتبال ایران با نام این باشگاه‌ها عجین شده است؛ یک روزی در گذشته تیم‌هایی مانند پیکان، صباباتری، صنام و ... حضور داشتند، اما اکنون این تیم‌ها دیگر در لیگ حضور ندارند و تنها نامی از آنها بر جای مانده است. ان‌شاءالله تدابیر هوشمندانه‌ای صورت گیرد تا لیگ برتر بسکتبال برای فصل جاری باکیفیت‌تر از سال گذشته پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: حدادی: مشخص نیست چه زمانی به ایران برگردم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال محمدرضا اسلامی لیگ برتر بسکتبال شیمیدر قم شهرداری گرگان شیمید ر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات فوتبال باشگاهی آسیا در فصل 24-2023 به خط پایان رسیده و تنها بازی‌های فینال دو تورنمنت قاره کهن باقی مانده است. تیم‌های العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و تیم‌های الاحد لبنان و سنترال کوست مراینرز استرالیا راهی فینال AFC CUP شدند.

به گزارش تسنیم، سایت «فوتی رنکینگز» نوشت؛ با توجه به اینکه به پایان رقابت‌های باشگاهی آسیا نزدیک شده‌ایم، دیگر هیچ تغییری در جایگاه تیم‌ها در رده‌بندی باشگاهی فوتبال آسیا به وجود نمی‌آید. ژاپن به لطف نتایج یوکوهاما مارینوس، بالاتر از کره جنوبی در جایگاه نخست رده‌بندی شرق آسیا قرار گرفته و سه سهمیه مستقیم در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا خواهد داشت.

طبق اعلام این سایت، عربستان و ژاپن سه سهمیه در فصل 26-2025 لیگ نخبگان آسیا (سطح اول رقابت‌های باشگاهی آسیا) به دست آوردند. کره جنوبی، امارات، قطر و چین نیز دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا کسب خواهند کرد.

ایران و تایلند نیز هر کدام یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان خواهند داشت. همچنین یک نماینده از هر کدام از کشورهای ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی در سطح نخست رقابت‌های باشگاهی قاره آسیا شرکت می‌کنند.

در سطح دوم مسابقات باشگاهی آسیا (لیگ قهرمانان آسیای 2) نیز 12 کشور سهمیه مستقیم به دست آورده‌اند. ایران در کنار ژاپن، عربستان، کره جنوبی، امارات، قطر، چین، تایلند، ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی یک سهمیه مستقیم در این رقابت‌ها خواهد داشت.

پیش‌تر مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال (بر مبنای تخصیص 1+2 سهمیه لیگ نخبگان و یک سهمیه لیگ قهرمانان آسیای 2) گفته بود قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر به‌عنوان سهمیه‌های مستقیم و قهرمان جام حذفی، به‌عنوان سهمیه پلی‌آف برای شرکت در لیگ نخبگان آسیا معرفی می‌شوند. تیم سوم لیگ نیز در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا تعیین شده است.

در صورت تأیید رسمی گزارش «فوتی رنکینگز» درباره سهمیه‌های ایران در رقابت‌های باشگاهی آسیا، می‌توان گفت قهرمان لیگ برتر در مرحله گروهی و نایب قهرمان لیگ در دور پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به میدان می‌رود. همچنین قهرمان جام حذفی نیز مجوز شرکت در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899820

دیگر خبرها

  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود