Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مشخص نشدن وزیر صمت خواستار تسریع در معرفی وزیر صمت به مجلس شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی با انتقاد از مشخص نشدن وزیر صمت اظهار داشت: رئیس جمهور در مسائل اقتصادی سوءمدیریت شدیدی دارد و نمی‌تواند اولویت‌بندی کند، تصمیم نمایندگان بر این است که دولت را حمایت کنند، اما دولت و رئیس جمهور نمی‌توانند مسائل مهم را اولویت‌بندی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که یکی از اولویت‌های دولت  انتخاب وزیر صمت در این شرایط اقتصادی است، افزود: در این شرایط اقتصادی برای ثبات صنعت و مقدمات آماده شدن برای صادرات پس از کرونا و بحرانی که صنعتگران از کرونا دیدند، نیاز به ثبات مدیریت داریم و صنعتگران و وزارتخانه صمت باید تکلیف خود را بدانند.

 وی با تأکید بر این‌که عدم ثبات صنعت سبب می‌شود صنعتگران، صادرات و اصناف ضربه بخورند، گفت: هفته آینده نمایندگان مجلس به موضوع انتخاب وزیر صمت حتماً ورود پیدا می‌کنند و تذکر می‌دهند، رئیس جمهور سه ماه وقت دارد که وزیر را انتخاب کند که وقت آن را رو به اتمام است.

ابوترابی با اشاره به ویژگی‌های وزیر صمت عنوان کرد: وزیر صمت باید از جنس خود صنعت، معدن، تجارت و صنعتگران و اصناف باشد و دردآشنا به مشکلات صنعتی و اقتصادی و دارای راهکار و برنامه باشد، نقطه اتکای‎مان صادرات است و در این راه باید همراهی لازم وزیر صمت را داشته باشیم.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی کالاها و اجناس خاطرنشان کرد: نقش دلالان در این وضعیت گرانی فوق‌العاده زیاد است و یکی از وظایف صمت این است که در این شرایط بتواند تجارت را بهینه کند و با دلالی مبارزه کند و بر بازار نظارت داشته باشد، بنابراین در اسراع وقت باید وزیر صمت مشخص شود.

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • ترمیم سریع سوختگی با بانداژ ساخته‌شده از سیب، ذرت و سویا!
  • این نماینده مجلس شهید شد +تصاویر