Web Analytics Made Easy - Statcounter

انور حبیب‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص حادثه تصادف منجر به فوت چهار عضو یک خانواده از اهالی روستای "داشبند" افزود: این حوادث ناگوار متاسفانه هزینه کوتاهی‌های سال‌های گذشته است که امروز پرداخت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این حادثه، اتفاق تلخ و تکان‌دهنده‌ای بود که همه را اندوهگین و ناراحت کرد اظهار داشت: شاید اگر در ۱۰ سال گذشته در پیگیری و اجرای طرح چهار بانده کردن جاده بوکان _ میاندوآب کوتاهی نمی‌شد امروز شاهد این حادثه ناگوار و دردناک نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف نسبت به فرصت‌هایی که در سال‌های گذشته از بین رفته است افزود: در طی ۲ ماهی که از آغاز فعالیت مجلس یازدهم می‌گذرد از طریق تذکر به وزیر راە و شهرسازی و با پیگیری‌های مداوم این طرح مهم را که از شهر سیمینه متوقف شده بود با جذب امکاناتی فعال کرده و هم‌اکنون آسفالت این محور آغاز شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیچ‌گونه کوتاهی و سهل‌انگاری در به پایان رساندن این پروژه و دیگر پروژه های مهم این شهرستان را نپذیرفته و به شدت پیگیر اتمام آنها خواهم بود.

روز گذشته براثر واژگونی یک دستگاه کامیون بر روی یک دستگاه خودرو سواری در مسیر جاده بوکان - میاندوآب، چهار نفر از اعضای یک خانواده روستای داشبند شامل پدر و مادر و ۲ فرزندان آنها جان خود را از دست دادند.

طرح چهار بانده کردن جاده بوکان به میاندوآب که ۵۵ کیلومتر طول دارد از سال ۱۳۸۸ آغاز شده است و هم‌اکنون از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی و در مسیر کریدور شمال به جنوب کشور و در مسیر ارتباطی استان‌های کردستان به آذربایجان‌غربی و شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجلس یازدهم بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجلس یازدهم بوکان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مجلس یازدهم بوکان جاده بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که تحولات جهانی چند سال گذشته به سود جمهوری اسلامی ایران بوده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، سعید لیلاز طی گفتگویی با یورونیوز تاکید با بیان اینکه در سه سال گذشته همه تحولات بین‌المللی، کم یا زیاد، به سود جمهوری اسلامی بوده، تصریح می کند، از جمله بحران غزه که باعث شده توجه غرب همان قدر که از اوکراین منحرف شده، از روابط ایران و چین هم منحرف شود به سمت حل و فصل بحران غزه. بویژه که غربی‌ها در این فاصله متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اینکه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر اثر سیاسی و سمبلیک دارد و بر زندگی مردم و اقتصاد ایران تاثیر عمیقی نخواهد داشت، می گوید: او درباره تاثیر تحریم‌ها بر روابط ایران و اروپا گفت: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا نقار و شکاف بین ایران و این اتحادیه را بیشتر خواهد کرد. اتحادیه اروپا در گذشته میانجی بین ایران و آمریکا بود، ولی الان کشورهای عربی این نقش را بر عهده دارند.

منبع:  مشرق

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد