Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین  و به نقل از امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی ؛در این برنامه که دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان بهمراه اعضای هیات مدیره و معاونین سازمان نیز حضور داشتند،سخنگوی وزارت امور خارجه با زیرساخت ها و فرایندهای کاری اسکله های فعال مجتمع بندری کاسپین آشنا شده و از نزدیک در جریان ظرفیت های این بندر آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این بازدید، دیدار از پروژه در حال احداث اتصال ریل به منطقه آزاد انزلی در دستور کار قرار گرفت که در آن توضیحات لازم از سوی پیمانکار و مشاور طرح در خصوص این مسیر ریلی ٣٧ کیلومتری که حدود ١٠ کیلومتر آن با مشارکت این سازمان از ایستگاه پیربازار تا منطقه آزاد انزلی ایجاد می شود و با اتمام آن در پایان سال جاری بنادر جنوبی کشور به این منطقه متصل شده و زیرساخت لازم برای فعالیت کریدورهای عبوری از طریق این منطقه تکمیل می شود.
بخش پایانی این برنامه بازدید از واحد تولیدی سیلندر چاپ که با سرمایه گذاری خارجی در شهرک صنعتی ناحیه یک این منطقه مشغول به تولید و صادرات می باشد. واحد تولیدی که زمینه اشتغالزایی مستقیم برای شصت نفر را فراهم نموده و محصول تولیدی آن در بسته بندی محصولات غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۴۶

کد خبر 1416204

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گیلان منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

‏به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در پیامی شبکه ایکس نوشت: تبریک به معلمان خوب ایرانِ عزیز که درس عشق، مهرورزی و زمزمه‌های محبت آنان همواره در گوش و جان ما و فرزندان این سرزمین است.

روز معلم مبارک

یاد فرزند عزیز و پاره تن امام(ره)، معلم شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم