Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:59:15 GMT

فابرگاس: آرسنال بیش از چلسی به این قهرمانی نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۹۶۲۰

فابرگاس: آرسنال بیش از چلسی به این قهرمانی نیاز دارد

هافبک اسپانیایی می گوید تیم مایکل آرتتا بیش از چلسی نیاز به قهرمانی در جام حذفی انگلیس دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی تلگراف، دو تیم فوتبال چلسی و آرسنال فردا شب  در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم قرار می گیرند. 

هر دو تیم در حالی به نبال کسب اولین جام خود هستند که فرانک لمپارد سرمربی تیم چلسی و مایکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال تاکنون جامی به دست نیاوردند و یکی از این دو مربی برای اولین بار قهرمانی را به عنوان مربی تجریه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

سسک فابرگاس هافبک اسپانیایی یکی از بازیکنانی است که برای هر دو طرف بازی کرده است. او درباره حضور در چلسی بعد از سالها بازی برای آرسنال گفت: حضور در چلسی چیزی است که من هرگز در زندگی خود پشیمان نخواهم شد. در واقع کاملاً برعکس. من همیشه در مورد چلسی و زمان خود در چلسی به خوبی صحبت خواهم کرد که شاید بهترین تصمیم حرفه ای من در زندگی باشد. وقتی با آرسنال بودم هرگز باور نمی کردم بتوانم آنچه را که نسبت به چلسی حس کردم را تجربه کنم. این به نظر غیرممکن بود اما زیبایی فوتبال همین است.  وقتی این شانس را به دست آوردم هیچ وقت فکر نمی کردم آنجا خیلی خوشحال باشم و بسیار موفق باشم و با هواداران آنها بسیار قدردانی و احساس خوب کنم. بنابراین اکنون من از هر دو باشگاه به طور مساوی پشتیبانی می کنم. 

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آرسنال برای بازی فردا بیش از چلسی به قهرمانی نیاز دارد. چلسی تیمی است که معمولا در هر فصل یک قهرمانی به دست می آورد ولی در آرسنال اینطور نیست و آنها چند سالی است که جام نیاوردند و قطعا بیش از چلسی به آن نیاز دارند. من فکر کنم بازی فردا بازی نزدیک و جذابی خواهد بود که تفکرات دو مربی جوان را نشان می‌دهد که می خواهند موفقیت کسب کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سسک فابرگاس تیم فوتبال چلسی آرسنال بیش از چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان از اینکه آرسنال هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر است، خوشحال است.

طرفداری | لوییس همیلتون، قهرمان سرشناس بریتانیایی فرمول یک، طرفدار سرسخت باشگاه آرسنال است.

به گزارش سایت GOAL، لوییس همیلتون، فوق ستاره فرمول یک و هوادار آرسنال، از اینکه توپچی‌ها بار دیگر برای قهرمانی لیگ برتر رقابت می‌کنند، خوشحال است. این راننده بریتانیایی که سابقه هفت قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، زمانی که آرسنال آخرین بار در فصل 04-2003 با تیم "شکست‌ناپذیران" خود بدون شکست در 38 بازی، جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد، هنوز نوجوان بود. از آن پیروزی 20 سال می‌گذرد.

همیلتون که مشتاقانه منتظر دیدن قهرمانی آرسنال است، در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج اخیر راضی است، می‌گوید:

مطمئناً، من خیلی خوشحالم، تمام عمرم منتظر این لحظه بودم.

تنها مشکلی که برای همیلتون و هواداران آرسنال وجود دارد این است که سرنوشت قهرمانی لیگ دیگر در دستان خودشان نیست. منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، فقط یک امتیاز عقب‌تر از آنها است و یک بازی بیشتر در پیش‌رو دارد. توپچی‌ها روز شنبه ظهر در دیداری خانگی به مصاف بورنموث خواهند رفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند