Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:33:33 GMT

آزمون: دوست دارم تیم ملی با دو مهاجم بازی کند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۹۶۷۶

آزمون: دوست دارم تیم ملی با دو مهاجم بازی کند

سردار آزمون یکی از بهترین فصل های خود را در فوتبال روسیه پشت سر گذاشت؛ چرا که آقای گلی و قهرمانی در لیگ برتر را توامان با پیراهن زنیت جشن گرفت و این موفقیت می تواند او را در مسیر تازه ای قرار دهد.

به گزارش "ورزش سه"، سردار در برنامه فوتبال 120 ابتدا از چالشی که در هفته های پایانی لیگ برتر روسیه برای او به وجود آمده بود حرف زد؛ عبور از پروتکل های بهداشتی! سردار در این باره می گوید:« باشگاه ما به دقت پروتکل های بهداشتی را رعایت می کرد و شدت اجرای پروتکل ها از سوی باشگاه ما به حدی بود که تبدیل به الگو برای باشگاه های دیگر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اجرای این پروتکل های برای لژیونرها سخت بود چرا که ما در روسیه در کنار خانواده امان زندگی نمی کنیم. روزی که دولت اعلام کرد قرنطینه پایان یافته من به رستوران رفتم که غذا بخورم که این رفتار اشتباه بود و از باشگاه عذرخواهی کردم و همه چیز به خیر و خوشی پایان یافت.



سردار آزمون 25 ساله 10 هزار دقیقه در لیگ برتر روسیه بازی کرده و این معادل 8 فصل از بازی است و به طور حتم با ادامه این روند رکورد مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان که بیشترین فصل حضور در لیگ های اروپایی را داشته اند شکسته می شود. این نکته ای بود که مجری برنامه فوتبال 120 بدان اشاره کرد.



سردار آزمون آقای گل شد یا آرتم دزوبا؟ البته تعداد گل های این دو مهاجم مشترک است. زوجی که این فصل در رقابت های مختلف 42 گل برای زنیت به ثمر رساندند و 26 پاس گل هم دادند. سردار در پاسخ به این سوال می گوید: نام من به عنوان اولین مهاجم در جدول گل زنان مطرح شد به این خاطر که آرتم 7 گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.



مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تلخ ترین شایعه در مورد خود را شایعه ای خواند که گفته بودند برای حضور در اردوی تیم ملی پول داده است! سردار در مورد این موضوع اشاره می کند: این شایعه خنده دار را هواداران یک تیم مطرح کرده بودند.

 

 

 



اما از خود گذشتگی سردار در هفته های پایانی لیگ برتر روسیه هم بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشت. در بازی با اورنبورگ سردار آزمون در حالی که خودش در موقعیت گلزنی قرار داشت به آرتم دزوبا پاس داد تا او گل بزند. مهاجمی که با وی بر سر کسب عنوان آقای گلی بازی ها رقابت داشت. سردار در این باره می گوید: هم من و هم آرتم در گام نخست به موفقیت تیم زنیت فکر می کردیم و اینکه به همراه تیم قهرمان شویم. رکورد شکنی در اولویت دوم بود. خدا رو شکر به موفقیت هایی که ترسیم کرده بودیم هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی دست پیدا کردیم. من به آرتم در بازی های این فصل کمک کردم و او هم همین حس را به من داشت و به من کمک کرد. در بازی با اورنبورگ یک هفته مانده به پایان بازی ها به آرتم پاس دادم گل بزند چون او در موقعیت بهتری برای گلزنی قرار داشت. درست است یک مهاجم باید خودخواه باشد اما زمانی که در تیم ملی جوانان بازی می کردم از آقای اکبر محمدی یاد گرفتم که خود خواه نباشم و اگر مهاجم هم تیمی ام در موقعیت بهتری قرار داشت به او پاس دهم و خوشحالم که این کار را انجام دادم. پیش از آن هم زمانی که در گنبد بازی می کردم این موضوع به من گفته شد. آرتم دوست خوب من است و بر اساس چیزهایی که یاد گرفته بودم باید این کار را انجام می دادم. در آن صحنه آرتم در شرایط بهتری برای گلزنی قرار داشت.



به نظر می رسد در تیمی که با دو مهاجم بازی می کند سردار راحت تر فوتبال می کند و بیشتر گل می زند. آزمون این ادعا که از سوی مجری برنامه 120 مطرح شده بود را می پذیرد و می گوید: من دوست دارم تیم ملی هم با دو مهاجم بازی کند. من در نوک به میدان بروم یا پشت سر مهاجم نوک بازی کنم. البته این بستگی به نظر سرمربی دارد و هر طور که سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرد من آماده بازی هستم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سردار آزمون لیگ برتر دو مهاجم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم

در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد. ‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد، اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت، اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد