Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-09@02:16:21 GMT

شرط پوشش بیمه ای "رمدسیویر" و "فاویپیراویر"

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۹۷۲۰

به گزارش اکوفارس، دکتر سید سجاد رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فرایند تحت پوشش بیمه قرار گرفتن داروهای رمدسیویر و فاویپیراویر که در درمان بیماری کووید۱۹ موثر هستند، گفت: هنوز این دو دارو در کل دنیا هم تایید مصرف ندارد، برخی آن را تایید کردند. اگر این داروها از سوی معاونت درمان تایید شوند و پروتکل تجویز رمدسیویر و فاویپیراویر ابلاغ شود، تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ابتدا باید دستورالعمل استفاده از این دو دارو مشخص شود و سپس می‌توان آن را برای پوشش بیمه در شورای عالی بیمه مطرح کرد. اینکه دارو تولید داخل باشد یا خیر برای بیمه مطرح نیست و تلاشمان این است هر دارویی که معاونت درمان دستورالعمل آن را بنویسد و برای درمان ابلاغ شود، مورد پوشش بیمه قرار گیرد.

وی درباره قائل شدن پوشش بیمه برای واکسن‌ آنفلوآنزا نیز تصریح کرد: معاونت درمان درخواست خود برای تحت پوشش بیمه رفتن واکسن آنفلوآنزا مطرح کرده است تا تنها گروه‌های پر خطر بتوانند واکسن را با در نظر گرفتن بیمه دریافت کنند. هدف ما این است که واکسن با قیمت ارزان‌تر در اختیار گروه هدفمان قرار گیرد. این در حالی است که هر ساله معاونت بهداشتی نیز واکسن آنفلوانزا را به شکل رایگان در اختیار برخی گروه‌ها قرار می‌دهد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: پوشش بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم

محمد خانی با بیان اینکه توجه ویژه رهبر انقلاب به بحث معاونت پرورشی بوده گفت: ما هم وظیفه خود می‌دانیم که فرمایشات ایشان را به دیده منت بر چشم بگذاریم و به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه توصیه‌های ویژه ایشان درباره حضور گروه‌های مردمی و جهادی در بحث فعالیت‌های پرورشی بود افزود: برنامه داریم که در معاونت پرورشی به صورت ویژه میدان را برای گروه‌های مردمی آزاد کنیم.

خانی با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های خوبی نوشته شده که بر اساس آن ظرف یکی دو ماه آینده در فعالیت‌های تابستانی آن را اجرایی می‌کنیم ادامه داد: یکی از مهمترین بخش‌های دستورالعمل‌ها بحث ایجاد فرصت برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی است؛ از آن جا که در آموزش و پرورش علاوه بر همکاری همکاران، در جامعه فرهنگیان، به گروه‌های فعال فرهنگی و تربیتی و گروه‌های فعال تعلیم و تربیتی نیاز داریم، امسال فرصت ویژه‌ای فراهم و زیرساخت‌ها مهیا شده است.

وی عنوان کرد: در تمام پایگاه‌های اوقات فراغت میدان را برای گروه‌های مردمی و جهادی، تشکل‌های دانش آموزی، بسیج و فعال عرصه تعلیم و تربیت و دغدغه‌مند باز خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بیمه محصولات زراعی در لرستان ۲۲ درصد افزایش پیدا کرد
  • بیمه‌بودن شرط درمان رایگان کودکان زیر هفت سال
  • ۱۰ هزار بیمار خاص ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند
  • ۸۰ درصد بیمه شدگان سلامت همدان رایگان زیر پوشش هستند
  • بیش از۶۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی زیر پوشش بیمه سلامت
  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • ۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم