Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@07:41:57 GMT

دیبالا: به فکر دهمین قهرمانی متوالی در سری A هستیم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۹۸۰۱

دیبالا: به فکر دهمین قهرمانی متوالی در سری A هستیم

مهاجم آرژانتینی یوونتوس می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش پس از کسب نهمین اسکودتوی متوالی، حالا به دنبال دهمین قهرمانی متوالی در سری A هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ باشگاه یوونتوس موفق شد در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل جاری سری A، نهمین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها را قطعی کنند، اما به نظر می‌رسد قهرمان ایتالیا جاه‌طلبی بزرگ‌تری در سر دارد و به دنبال دهمین اسکودتوی متوالی خود در فصل 21-2020 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پائولو دیبالا در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی «گاردین» گفت: حفظ تمرکز و جاه‌طلبی می‌تواند سخت باشد، اما هر پیروزی برای ما خاص است و به نظرم مهمترین چیز این است. من و هم‌تیمی‌هایم و البته باشگاه یوونتوس، پیروزی را دوست داریم و همین میل به پیروزی ما را به قهرمانی رساند.

وی افزود: این موضوع همچنین به ما کمک می‌کند تا قدرتمندترین بازیکنان جهان را در هر پست داشته باشیم. ما به خودمان افتخار می‌کنیم، کسب نهمین اسکودتوی متوالی فوق‌العاده است و از حالا به فکر دهمین قهرمانی متوالی در سری A هستیم.

دیبالا در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس

مهاجم آرژانتینی راه‌راه پوشان تورین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تقابل با لیون در دور برگشت از مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آنهم در حالی که بازی رفت با شکست یک بر صفر یوونتوس همراه شد، اظهار داشت: پیش از هر چیزی ما ابتدا باید نظرمان را معطوف به لیگ قهرمانان کنیم که فصل جاری این رقابت‌ها هم طولانی شد. بازی رفت ما با لیون در حدود پنج ماه پیش بود و در این مدت اتفاقات زیادی افتاده است، اما می‌دانیم که هنوز می‌توانیم به چه چیزهایی برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی بدون تماشاگران در لیگ قهرمانان و بازی تک حذفی در هر مرحله (از مرحله یک چهارم نهایی به بعد) عجیب خواهد بود، اما ابتدا باید در بازی برگشت در تورین مقابل لیون به پیروزی برسیم. در حاضر این مهم‌ترین چیز است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس پائولو دیبالا بیشتر بخوانید... امیدواری یوونتوسی‌ها به حضور دیبالا در لیگ قهرمانان اروپا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امیدواری یوونتوسی‌ها به حضور دیبالا در لیگ قهرمانان اروپا واژه های کاربردی مرتبط سری A لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس پائولو دیبالا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ روزنامه قطری اعلام کرد: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ تیم است + عکس ۲ محرومیت شایان مصلح با دستور موقت کمیته اخلاق ۳ لیگ برتر فوتبال| تراکتور و شهر خودرو در تبریز و آبادان به دنبال سهمیه/ دوئل سایپا و ماشین‌سازی برای فرار از خطر ۴ با اعلام یوفا؛ بازی بارسلونا - ناپولی در نوکمپ برگزار می‌شود ۵ تقویم رویدادهای مهم فوتبال اروپا در ماه‌های آینده/ زمان آغاز فصل نقل‌وانتقات و فصل جدید لیگ‌ها ۶ جزئیات پرونده قضایی به جریان افتاده علیه اینفانتینو/ رئیس فیفا واکنش نشان داد ۷ انصاری‌فرد در السیلیه ماندنی شد ۸ اسدی: دوست دارم نقش بزرگی در موفقیت‌های تراکتور داشته باشم/ شرایطم فوق‌العاده است مهمترین اخبار ورزشی حسنی‌پور: فضا به گونه‌ای نبود که در انتخابات ریاست کمیسیون ورزشکاران باقی بمانم/ جو بسیار سنگینی بود روزنامه قطری اعلام کرد: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ تیم است + عکس لیگ برتر فوتبال| تراکتور و شهر خودرو در تبریز و آبادان به دنبال سهمیه/ دوئل سایپا و ماشین‌سازی برای فرار از خطر جزئیات پرونده قضایی به جریان افتاده علیه اینفانتینو/ رئیس فیفا واکنش نشان داد مهمترین اخبار تسنیم آغاز سخنرانی امام خامنه‌ای تا ساعاتی دیگر حمایت همتی از تأمین کسری بودجه دولت با فروش سهام و انتشار اوراق بدهی آغاز مرحله دوم پویش "ایران همدل" با توزیع ۱.۵ میلیون بسته معیشتی از امروز سرپرست وزارت صمت: جلوی تولید را با سرکوب تغییرات طبیعی قیمت‌ها نمی‌گیریم شروع دوباره "سلمان" در عید قربان/ داود میرباقری احوالات صحابه پیامبر را به کجا می‌رساند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس پائولو دیبالا سری A لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس پائولو دیبالا لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان قهرمانی متوالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار رده بندی مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان اروپا امروز یک شنبه تیم‌های فوتسال بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در شهر ایروان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به سود بنفیکا به پایان رسید.

به این ترتیب تیم بنفیکا موفق شد عنوان سومی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی هم از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های فوتسال بارسلونا و پالما از اسپانیا رو در روی هم قرار خواهند گرفت. پالما که مسلم اولادقباد را در اختیار دارد و در دوره پیش این بازی‌ها هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود امیدوار است با برتری برابر حریف قدرتمند خود، برای دومین سال پیاپی قهرمان شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کد خبر 6097554

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا