Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران و توسعه امور شهری کشور به تشریح جزئیات‌پرداخت تسهیلات دو میلیون تومانی به رانندگان تاکسی پرداخت.

مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق اظهار کرد: بدنبال شیوع ویروس کرونا بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهری جزو شاغلینی هستند که شدیداً در معرض ابتلا به این بیماری هستند و از اینرو با تصمیمات اتخاذ شده، رانندگان این ناوگان در اولویت کمک‌های حمایتی و معیشتی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا با همکاری بنیاد علوی و عاملیت بانک سینا، تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد جهت برخورداری ۵۰ هزار راننده تاکسی آسیب دیده در این بحران در نظر گرفته‌ایم.

جمالی نژاد در ادامه گفت: به این منظور متناسب با هر شهر سهمیه‌ای مشخص تا از سوی سازمان های تاکسیرانی در اختیار افراد آسیب دیده و یا خانواده‌هایی که اعضای آنها بر اثر کرونا فوت شده اند، قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تا کنون ۱۴ هزار راننده تاکسی فرآیند دریافت وام خود را انجام داده و در حال شناسایی و معرفی به بانک ها هستند و بقیه فرایند استفاده از تسهیلات نیز در حال اجراست.

رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور همچنین به اعطای تسهیلات ۶ میلیون تومانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق ثبت نام در سامانه ویژه این موضوع اشاره کرد و گفت:  بر اساس اعلام وزارتخانه مذکور از بین مشاغل مختلف، حوزه حمل و نقل عمومی بیشترین مراجعه و درخواست را داشته اند که مراحل اداری آن از طریق سامانه کارا در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور درباره آخرین آمار ابتلای رانندگان تاکسیهای درون شهری به کرونا گفت: براساس آخرین آمار ارسالی شهرداریها ۴۹۳ راننده به این بیماری مبتلا و متاسفانه ۴۳ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

/ایسنا

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان‌ را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی استان با ظرفیت ۵ مگاوات احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی به مدد جویان بهزیستی، در جریان آخرین وضعیت پرداخت این تسهیلات قرار گرفت.

وی افزود: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی با ظرفیت ۵ مگاوات و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی به زودی به بهره‌بردای خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این نیروگاه با مشارکت هزار نفر از مددجویان و معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751276

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد