Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ظرفیت تولید مرغ گرم استان ۶۰ تن است که تأمین ۳۰ تن مرغ مازاد بر تولید قم جهت تنظیم بازار در دستور کار قرار دارد. - اخبار استانها -

امیرحسین پروان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به پیگیری برخی از مصوبات در تأمین و توزیع ماسک و تمدید مجوز تولید از سوی معاونت غذا و دارو اظهار داشت: اخذ مجوز برای واحدهای درخواستی و مشخصات پارچه ویژه واحدهای صنفی و تولیدی نیز از جمله این مصوبات است که در این هفته وضعیت آمار و ارقام احصاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تصریح کرد: تولید 60 هزار عدد ماسک کارگاهی یکی از ظرفیت‌های تولید در قم است که 40 هزار عدد توسط گروه سفیران سلامت زیر نظر پایگاه بسیج تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه مقرر شد اقداماتی برای تأمین مواد اولیه برای بسیج اصناف نیز صورت پذیرد، ابراز کرد: دراین‌باره یک‌میلیون و 650 هزار متر پارچه ماسک یک‌بارمصرف برای بسیج اصناف قم تأمین شد.

پروان خاطرنشان کرد: قیمت ماسک پارچه‌ای در کشور به‌زودی اعلام می‌شود، اما در حال حاضر ماسک‌های خانگی دو تا سه هزار تومان طبق کیفیت دوخت عرضه می‌شود که باید در جهت قیمت مصوب اقدام شود.

نظارتی بر نحوه توزیع ماسک در قم وجود ندارد/ با احتکار ماسک برخورد می‌شودتولید روزانه ماسک در قم به 250 هزار عدد می‌رسدماسک در قم گران می‌شود/کاهش یک سومی ظرفیت تولید ماسک به علت کمبود مواد اولیه‌

وی با تأکید بر اینکه یکی از مطالبات مهم در ساماندهی وضعیت تأمین ماسک، ارائه گزارش از توزیع ماسک در مراکز بهداشتی است، یادآور شد: گزارشاتی از توزیع ماسک در داروخانه‌ها اعلام‌شده اما در مورد مراکز بهداشتی، آماری در دست نیست و با توجه به اینکه ماسک جزء کالاهای اساسی است باید توزیع و قیمت آن به‌خوبی پایش شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: قیمت مصوب ماسک در جهت تعدیل قیمت، 1300 تومان ماسک صنعتی و 1500 کارگاهی و پارچه‌ای بوده که تابع عرضه و تقاضاست.

وی در مورد تنظیم بازار مرغ نیز اضافه کرد: ظرفیت تولید مرغ گرم استان 60 تن است که تأمین 30 تن مرغ مازاد بر تولید قم جهت تنظیم بازار در دستور کار قرار دارد.

پروان افزود: مصوبه‌ای در مورد بازار مرغ از سوی وزارت جهاد کشاورزی ارائه شد که پیش‌بینی لازم برای جوجه ریزی در آستانه ماه محرم و صفر با توجه به افزایش نیاز داشته باشند که کمبود مواجه نشویم.

وی در مورد افزایش قیمت لبنیات نیز عنوان کرد: بر اساس ابلاغیه، قیمت شیر نیز کیلویی 3 هزار تومان مصوب شد که قبلاً 2390 تومان عرضه می‌شد، هرچند طبق گزارشات این تعرفه عملیاتی نمی‌شود.

انتهای پیام/457/ ع

R7854/P/S6,62/CT1 بیشتر بخوانید... طرح توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در ایام دهه امامت در قم اجرا می‌شود شهرداری قم آماده توافق با مالکان "بوستان فدک" است/ مدعیان مالکیت با وجود حکم قلع‌وقمع صبر کنند ۱۰ درصد از فوتی‌های تصادفات قم کودک و ۴۱ درصد عابر پیاده ‌هستند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... طرح توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان در ایام دهه امامت در قم اجرا می‌شود شهرداری قم آماده توافق با مالکان "بوستان فدک" است/ مدعیان مالکیت با وجود حکم قلع‌وقمع صبر کنند ۱۰ درصد از فوتی‌های تصادفات قم کودک و ۴۱ درصد عابر پیاده ‌هستند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدیوئی|‌موقعیت استراتژیک چابهار فرصتی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها ۲ گزارش ویدئویی| مرثیه‌ای برای بزرگ‌ترین رودخانه ایران/ رود خروشانی که ‌با نامهربانی‌های روزگار به "مرگ" افتاد ۳ سخنگوی وزارت خارجه: اروپا به تعهدات یازده‌گانه‌اش در قِبال برجام پایبند باشد / کره جنوبی از باز پرداخت بدهی‌اش ‌به ‌ایران سر باز می‌زند ۴ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۵ گزارش| آورده ۲ سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید برای خراسان شمالی چه بود؟ ۶ گزارش ویدئویی| مصائب مردم در روستاهای ‌بشاگرد/ باران تابستانی هم راه‌های ارتباطی ‌‌را مسدود می‌کند ۷ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۸ ماجرای برگرداندن آچار امانی بعد از ۱۷ سال به شرکت هپکو+ فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی|‌موقعیت استراتژیک چابهار فرصتی ارزشمند برای سرمایه‌گذاری چینی‌ها تصادف زنجیره‌ای و واژگونی اتوبوس در آزادراه کرج-قزوین/ ۲ نفر فوت و ۳۱ نفر مصدوم شدند مسجد سلیمان؛ شهری در محاصره سدها اما با لبانی تشنه رئیس کمیسیون بازرگانی اتاق مازندران: امسال نیازی به واردات برنج نداریم مهمترین اخبار تسنیم آغاز سخنرانی امام خامنه‌ای تا ساعاتی دیگر حمایت همتی از تأمین کسری بودجه دولت با فروش سهام و انتشار اوراق بدهی تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان سرپرست وزارت صمت: جلوی تولید را با سرکوب تغییرات طبیعی قیمت‌ها نمی‌گیریم آغاز مرحله دوم پویش "ایران همدل" با توزیع ۱.۵ میلیون بسته معیشتی از امروز درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنظیم بازار توزیع ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد